Minden gond nélkül zajlott le a nap. Kábé. Felkeltem, ette, boltba mentem, hazajöttem, rájöttem, hogy a drágalátos öcsém megette a gombámat... Így a mai menü tavaszi gombócleves volt (nem rontottam el semmit, de nem leszek a zacskóslevesek híve továbbra sem...) és sajtszószos makaróni amit viszont abszolút tökéletesre alkottam. Mégsem vagyok teljes katasztrófa a konyhában. Filmeztem ma, meg csak bambultam tv-t, most jön a 3 nap meló... És holnap 20-a, fasza lesz... 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr211324139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása