Igazam lett, nem értem meg benn a bioszt. De még a matekot sem.:P Szóval volt egy magyarom, angolom és tesim. Amin nem vettem részt. Hasznos nap volt...  Mindegy.

Zene berakosgatósat akarok játszani, de nem biztos, hogy így lesz, mert határozottan rosszul vagyok. És ehhez ugye türelem kell. 

 

Kaukázus- Teszkó

Nem tudom, miért ezzel kezdem. Első gondolatom volt.:P Halál jó szám.:)

 

Ez meg ugye alapszám. 

 

Ez a szám a nyárimeló gyümölcse, mert ott kerültem kapcsolatba vele...:) Naggyon jó szám. (Most ha már Csík, akkor benyomhatnám a Most múlik pontosan-t, aminek ezen verziójától Pattim falra mászik...:D Úgyhogy rá való tekintettel ez kimarad.) Itt állítom le ezt az alter témát, mielőtt úgy nézne ki, hogy ez az én zenei világom, mert nem. Csak. Nem tudom hova határolni a zenei ízlésem, és már fel is adtam a próbálkozást, hogy megtegyem. Ez is, az is.

 

Csak nem tudom kikerülni... Eredetileg az Az egyik ember-t akartam, de nincs fenn youtube-on. Be kell érni ezzel, de ez sem kevésbé zseniális.:)

 

Ez most bevillant, hátegyszerűen.:D Ez úgy megvolt nyáron meló közben, kb ilyen szinten ment a Pestről való magyarázás ott is.:P 

 

Ha alterek. Csak mert ebből is az lett. Tom Waitset Dunántúli slégertől függetlenül imádom, de elképzelhetetlennek is tartom, hogy ez a hang ne fogja meg az embert. Csak így van fenn az Ő verziójában, talán egyszer  gyártok egy videót neki. 

 

Gondoltam legyen ez, összekötve a nagyon jót a nagyon kellemessel.:P Szóval Johnny Depp + Neil Young gitárjátéka a 'Halott ember'- hez. És itt a vége, merthogy betöltött a Charlie és a csokigyáram amit időszerűnek érzek megtekinteni, úgyhogy bye.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr831417984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása