kolibrilina 2009.10.02. 12:17

Jobban

vagyok. Tegnap voltam dokinál, nagyon izgi volt, megtudtam, hogy idiopáthiás gerincferdülésem van. Vagyis oldalirányú görbületem. Jee. Valójában nem lepett meg, tekintve, hogy igen ritkán ülök egyenesen.  Ortopédián is jártam egyazon lélegzettel, de a dokibá nem vette túl komolyan a dolgot ellentétben a dokinénikkel a másik rendelőben.:P Most uszikálhatok. Hátúszás és gyorsúszás. Vagyis csak hát, mert gyorsat sosem tudtam.:P Egyébként utálok úszni. És gyűlölöm a klóros vizet. Meg a medencéket. És az úszósapkát. És nem túl jó emlékeim között tartom számon az éveket, mikor úszni jártam. Brr. És mellesleg széles vállakat sem akarok, nőni meg pláne nem. Mindegy, szerintem egy év alatt bőven helyremegy minden. Igazából hátizmok kellenének. Semmilyen izmom nincs.:P Na mindegy tényleg. 

Ami érdekesebb, hogy ugyan jobban vagyok, nem mehetek ma Morrisonsba, mert visszaesni nem akarok. Holnap meg kb dettó. Plusz, az alkohol valószínűleg nem segítene a hányigeremen és szédülésen.:P Az ember mindig a legrosszabbkor beteg. És most tényleg, sok szempontból. Bár persze lehetne rosszabb is.

Mai terveim abból állnak, hogy rendet rakok és megcsinálom az angol házim. És unom az agyam. Annyira nem vagyok jó, hogy olvassak.:P Nem tudok koncentrálni. Valószínűleg megnézem újra a My blueberry nightsot és ennyi. 

Szólj hozzá!

Címkék: beteg

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr191422608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása