kolibrilina 2009.10.04. 16:04

Baaaahhhhh

 Azt hiszem téves infók között élek. Küldtem két visszahívós sms-t Pattinak, de nem hív vissza. Megnéztem, más számról hívott reggel, mint múltkor szóval nem tudom követni a dolgot és most azt sem tudom mi a száma. Jobban vagyok és kimentem volna, de azt sem akarom, hogy kimegyek és mondjuk ott van Porki. Nem, azt nagyon nem akarom.:P 

Most enyhén pasiellenes lettem, vagy inkább ribanc... Vér fog folyni. Na mindegy.

Sütöttem, epres süti, fincsi lett. 

Na mindegy. Ennek a lényege csak az volt, hogy nem tudok kapcsolatot teremteni Pattival. Vá. Jövőhéten remélem találkozunk legalább. Ez már rossz.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr851427050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása