kolibrilina 2009.10.15. 22:21

Boom boom

Kezdem, valahol.  Nem lesz olyan nehéz ide írni, mint a naplómba. Oda némileg jobban ki kellett fejtegetnem a dolgokat. Dolgot. Sosem írnék le ide olyanokat.:P Hu de izgii.

Jó, szóval tegnap buliztunk egy quuuuurva jót. Ez kellett nekem. Meg Szecsának. Meg azt hiszem Zsuzsinak sem ártott.:D Ábrisnak meg biztos élmény volt.:D
Morrisons 2. Mit is írjak. Ittunk, táncoltunk, buliztunk. Összetett dolog.:P Voltak kis vicces dolgok, meg olyan hmm-ök, nodemindegy. Hajnali 3 tájt "hazaértünk" Szecsához, aludtunk 3 órát. Hála legyen az energiaitalok feltalálóinak. Ezek után én kémiát tanultam, mert hétfőn kértem, hogy felelhessek, csak tanulni nem tanultam... Szóval éneken pótolnom kellett és végül 5re össze is jött.:P Tudok én.:) 

Egyébként meg... Hmmmmmmmm. Ötletem sincs miről pötyörésszek. Most fenn vagyok. Szeretném ha itt beragadna a hullámvasutas kiskocsim. Nem akarok több zuhanást. Legalább 1-2 hétig. Annak úgy örülnék. Bár most vannak löketeim. És a barátaim, környezetem is elég sokat tesz azért, hogy ne legyek szétesett, úgyhogy illene tartani magam. Ha jól számolom egy hete tart a rossz idő, de most az sem kínoz. Annyira. Hiányzik a napsütés, de utcán csak addig vagyok míg nagyon muszáj, a szobámban meg olyan jóó meleg van.:)  Tegnap ha rajtam múlt volna maradunk filmezni, de nem rajtam múlt, és nem is baj.:P Igazából semmi értelme az ittlétemnek és talán aludni sem ártana, ha már ilyen sokat aludtam... Bár holnap diáknap és ezért most nem nagyon izgat az idő, holnap úgyis csak leszek egész nap. Viszont kár itt ömlesszem a hülyeséget. Vagy még azt se.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr271453022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása