kolibrilina 2009.11.14. 14:32

I'm here

Ahogy megígértem. Szóóval. Először is, az eltűnésem.

Összevesztem Pattival pár hete, aztán találkoztam anyukájával, aminek nyomán eltűntettem magam Patti világából. Vagyis nem vehettem fel vele a kapcsolatot, mivel tegnapra meglepetés bulit szerveztünk a 18. szülinapjára és így nagyobb volt a meglepetés. Nem akartam írni, mert nem írhattam róla, de úgy sem akartam tenni, mintha nem létezne. Ez volt a legegyszerűbb.

A meglepetés jól sikerült, nem sejtett semmit.:) Nagyon hiányzott és valószínűleg nem bírtam volna ki még egy hetet. Most remélem egy ideig elkerülnek a hülye konfliktusok. És még találkozni is fogunk. Tegnap találkoztunk augusztus 27 óta először. (Ő tudta.) Szóóval elég rendesen elment az idő.

Nem nagyon van kedvem suliról írni. Van. Kaptunk negyedévit amit elfelejtek... Fujj. Valahogy nem mozgat meg ez a 10. Ráadásul... Na mindegy. Nem most fejtegetem a nyavajáim.

Oké, azt hiszem nem most lesz a NAGY pótlás, ahhoz túl nyomott vagyok. Minden szürke. Borzasztó. Anyám meg túl sok hagymát rakott a töltött káposztába és nem gyűlölök semmit jobban a sült/főtt/pirított hagymánál. És még csak itthon sincs, hogy szemére vethetném.:P (Egyébként múltkor meg lett a tepsi, én voltam vak...)

Le kellene ülnöm mindenfélét tanulni, de továbbra sincs motivációm. Feltűnt, hogy úgy húzom ki a heteket, hogy mindig van valami amit várhatok. Az elmúlt 3 hétben a tegnap.:P Most 28a a következő (szalagavató, after, eneldzsís sznoboskodás szokás szerint. Ettől függetlenül akarom, várom, fontos.) Dec 6 Patti szalagavatója.:) Aztán 12, csak mert Bécsbe megyünk (testületileg kivonulnak a suli némettel kapcsolatban álló diákjai... Várjunkcsak. Akkor vajon a-sok is jönnek?? Hogy lehet városnézés közben feltűnésmentesen gyilkolni?...) és az azért mégis jó. Utána semmi nincs betervezve, a szülinapom pláne, szerintem takaró alatt töltöm a napot és próbálom feldolgozni, hogy már MEGINT. Na ez az igazán fujj...

Sűrgős Gossip girl 2. évad néznivalóm van. (És igen, Pattinak volt 100%ig igaza, a világ legjobb sorozata. Na jó, ha Dan és Serena között 3. évadban is így maradnak a dolgok akkor visszasorolom Vad angyal mögé...)

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr231524714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása