kolibrilina 2010.01.09. 16:46

Pappapappa

Épp nem tudok mit kezdeni magammal, a Szex és New York részem töltődik, Szívek szállodájáról leálltam mára, mert az hosszabb... Neeem vagyok sorozatfüggő, kicsit sem. Tegnap megkérdeztem Petit, hogy mennyit bírhat el az agyam, de megnyugtatott, hogy sokat. Bár persze az már nem nagyon fog nekem feltűnni amikor összes létező agysejtem az enyészeté, vagy inkább a sorozatoké lett, de mindegy. Ezzel a módszerrel akkor végülis el lehet érni a tökéletes állapotot... És ha még csokievés is történik a sorozatnézés közben na az egyenesen... Oké. Hagyjuk.

Kifejezetten elborult hetem volt, kezdve a hétfői 4 óra alvással, mertugye magyar tz-re kellett tanulnom aminek végül sok hasznát nem vettem, ugyanis határozottan nem érdekelte a dolgozatban, hogy mit sikerült a könyvből megtanulnom... Mondhatnám, hogy akkor 54 oldal kuka, de hasznos, érdekes és fontos ismeretekről van szó, vagyis haszna nyílván volt, bár az alvásnak is lett volna... Ugyanakkor rájöttem, hogy az iskola mint olyan súlyosan környezet és egészség káros dolog... Ad1: mert mint megtudtam a hétfői bioszon, én egy csecsemő alvásigényével rendelkezem. Ami ugye határozottan nem 4 óra, alvás pedig kell. Aztán, a dohányzás súlyosan káros az én és környezetem egészségére, meg az ózonrétegre, ésatöbbi ésatöbbi... Nem szólva a szabályaim megszegéséről (ámbár erről már jobb nem beszélni, azok ténylegesen az enyészeté lettek). Valamint az energiaitalok és egyéb koffein tartalmú anyagok (meg ami még benne van- fel tudnám sorolni, de inkább nem teszem:D) magamba döntése sem fogja fizikai állapotom előrehaladását segíteni, amellett az ébrentartásomért sem tettek túl sokat. Nem tudom volt e olyan, amikor igen, úgy tűnik rám semmi nem hat ha egyszer alvás idő van. (Kivéve a sorozatnézés, olvasás, beszélés és hasonlók...) 
Na szóval ezzel kezdődött kb. (valójában Szecsa kiborulásával, de az nem járult hozzá a heti megőrüléshez. Zsuzsinak péntek volt ez a napja, sajnálatos, de nem volt már több nap a héten amin én is kiborulhattam volna, úgyhogy nem lett a 3ónk szar hete.:P) És tegnap azzal végződött, hogy biosz fakt előkészítőn Tomi és Benedek elmésen bedugták a 25 wattos kislámpát a 220ba... Aminek következtében a fél emeletünkön kimúlt a villany és nem kevés időbe telt míg visszakapcsolták nekünk. És ugye mikroszkópozni teljes sötétben kicsit nehéz, ezért tovább ott maradtunk és... Na mindegy. Szörnyű volt. 

Egyébként kifejezetten sok vicces pillanat volt a héten, de nem akarok senkit ezekkel szórakoztatni. Bár nekem mindent üt Szecsa tegnapi megszólalása, amit meg nem írhatok le. A fizika dolgozat is muris volt, de inkább azt sem teszem. Szóval többé kevésbé jó hét volt. Etikán mostantól angolozunk. Külön angolom szar volt, mert a fáradtság nyomán kifejezett nehézségeket okozott még magyarul beszélni is (kivéve kémián, amiért most megint elöl ülhetek, ami nem nagy ügy, így Zsuzsi mellől Szecsa mellé ültem aki szintén el lett eredeti helyéről ültetve... Szóval lesz még baja a tanárnéninek...:D De a "levegőben lógó kettes"emmel nem ellenkezhettem.:P Azóta rájöttem, hogy bár pontosan 5 db 1esem van, a birtokomban lévő két 5ösnek és 2esnek hála, nem is annyira levegőben lógó 2es az...) 

Betöltött a részem, utána pedig készülődnöm kell, mert Bencénél buli lesz, úgyhogy mára ennyi. Jobb is.:P:) Nem tervezek lerészegedést, de olyan lesz a társaság, hogy... 2 féleképpen élhetem túl. Ha megerőszakolom magam és kedves leszek mindenkivel akit utálok és akkor egyszercsak talán elhiszem, hogy nincs is úgy... Nem, ez is kizárt. Ebben az esetben marad az életmentő bódultság, amivel csak az a baj, hogy az alapnál is nagyobb lesz a szám és azt hiszem nem vállalok felelősséget azért, ha kiütöm a bunkósági skála legfelső mércéjét... De azért egyébként eredeti cél a megfigyelés... Éééés.... Most megyek.:D Csáó

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr41659350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása