kolibrilina 2010.03.25. 22:59

Spring

Finally.

A tavasz a szerelmem. Az egyik legszebb dolog a Földön. Bár sose lenne tél...

És végül jól vagyok. Vagy a tavasz miatt, vagy úgy un blokk, egyben vagyok. Tegnap volt tavaszelső sör, a felét ki is öntöttem, mert nem vagyok jó fizikából... Reggel rájöttem, hogy 2 hetes cigi szünetet kellene tartanom, de ma kiderült, hogy erre viszonylag kevés esélyem lesz. Kicsit sűrű lesz a szünet amit valójában angol tanulással kéne töltenem. Bár tegyük hozzá, szavakon kívül nincs mit tanulnom. Listening max, de őszintén, az sem rémít halálra. 
Ki kellene deríteni, hogy Patti most megy e a tavaszi táborba, vagy hmm, talán pünkösd tájt lehetne, akkor van még szünetszerűség. Ha nem most megy, kellene egy hosszabb napos tali. Felhívtam Szecsa anyukáját, keddi Morrisons leszervezve. Csütörtökön Bencénél lesz buli, szombaton pedig párnacsata nap és Peti szülinap buli. Nagyon szép, hogy utoljára a Szatinál tartott csúnyán szétestem dolog volt még hmm, januárban? Február. Mindegy. Végül is az nem volt olyan rég. Erre most egyetlen hétbe bezsúfolva 3... Egyelőre nem tudom milyen mértékben fogja ez megviselni a szervezetem, de azt hiszem szombatra már alkohol toleranciám lesz. Jó lenne, ha nem lenne Peti és Szecsa szülinapja 4 nap eltéréssel.:P De jóó lesz. Csak azt szeretném, hogy minden úgy alakuljon ahogy én szeretném. És nem nekem. 

Alvás.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr881869200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása