kolibrilina 2010.07.23. 17:16

Mivel

elkezdtem új csengőhangot ill. üzenet jelző hangot keresni, egyelőre nem telefonálok. Ez egy naagyon, nagyon nehéz feladat. Viszont nem találom az adatátvivő kábelem, az öcsém 3 hét után végre előhalászott egyet, ki kell használnom.:P Mielőtt elmentem még volt 1 ötletem, de már nem tudom mi volt az. Úgyhogy ez hosszú lesz. (Ráadásul komoly szoba rendezési, takarítási és lomtalanítási terveim vannak, elsősorban, mert el kell helyeznem valahol a tavalyi tankönyveket és füzeteket, túl sok a nem használt ruha a szekrényemben, és túl sok a polcra nem férő könyv, most még hoztam is, úgyhogy muszáj feltennem az utolsó lapot a polcomra. Nőttem is 12 éves korom óta, akkor döntöttem el ugyanis, hogy az túl magas lenne. Így 3 emelet+ földszint a polcom. Ami már kevés a mindenfélének ami rajta van. Ráadásul tényleg tényleg eljött az ideje az izék leszedésének, félig végeztem a helyettesítő képek összeszedésével is (bár még montázzsá kell szerkeszteni, eljuttatni Szecsának, hogy ő eljuttassa az apjának és majd egyszer visszakerüljön hozzám... Illetve lesz egy adag ami rendes képpé nyomtatandó, azt majd dm-be. és...) bahh, rengeteg dolog van és meg borzasztóan lusta vagyok... Nem véletlenül van még minden a régiben. Mondtam Zsunak, hogy legyen itt, mikor mindent leszedek, de nem biztos, hogy megvárom míg visszatér nem teljesen önkéntes száműzetéséből, szóval... Bár mivel nem akarok csupasz falakkal maradni majd, először el kellene készülnie a váltásnak. Akarok egy nagy képet az óriás Dolhai poszter helyébe, de nem tudom mi kellene oda. Legjobb lenne mindent hagyni ahol van. De a kupacok már nem növelhetőek tovább, lassan tényleg eltűnök a káoszban és elmúltak már azok az idők, amikor szükségem volt rá a létezéshez. Vagyis, ideje összeszedni magam és elkezdeni valahol.:|)

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr592171400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása