kolibrilina 2010.08.31. 01:09

Fél kézzel

Már a nyár utolsó napjában vagyok.:O Mind a 24 órát ki kellene használni, de ötletem sincs, hogyan. És az idő sem épp nyári...
Plusz, a jobb kezem 90%-os mértékben használhatatlan. Egész pontosan a csuklóm, de mivel a többi ehhez csatlakozik... A tömör magyarázat rá, hogy nem kellett volna a roppant mozgékony, ficergő unokaöcsémmel sétálgatnom... Bővebben meg, eleve szar volt. De az okot nem tudom, mert ugye én csak a halál jeges fuvallatának kíséretében megyek orvoshoz. Kivéve úgy másfél hete, de csak mert a manduláimat már nagyon féltem. Az a kedves kis gyulladás maradandóan elbaszta az egész rendszert. De csak garatgyulladás volt. Vagy írtam? Mindegy. Most viszont kénytelen leszek ilyen rövid időn belül ismét látogatást tenni a gonosz dokibánál, mert egy ideje a most érzett tömény fájdalom nélkül is az eltávolításától tartok.:P Csupa defekt vagyok.
Most csak 2 filmről akartam igazából említést tenni, az egyik a Step up 3, a másik meg a Szerelmesfilm. Ez utóbbit úgy fél éve egyszer már letöltöttem, de orosz szinkronnal... Nem kell bemutatni azt hiszem. Most sem sikerült hibátlanul a dolog, angol ráégetett feliratom is volt, ami csak azért zavaró, mert időnként az ember óhatatlanul is elkezdi olvasni a feliratot, és néha a film nézésről feliratolvasásra váltott az agyam. Viszont a film maga nagyon tetszett. Az össz élmény. Részeire bontva nem ilyen egyszerű. Voltak számomra vontatott jelenetek, de ez egy 70ben készült film esetében nem számít szépséghibának. Egy gyerekkori barátságból szerelem lesz, vagyis az alaptörténet nem túl bonyolult. A továbbiak sem, gyakorlatilag nincsenek "események". Vannak emlékek és van egy tiszavirág életnyi jelen. Próbáltam visszakeresni a filmben, de nem sikerült megtalálni, úgyhogy nem tudom pontosan idézni, valahogy úgy volt, hogy a szerelem boldogság, de nekik csak a fele van meg. Nem happy end film, de ez az elejétől egyértelmű. Sok az időbeli ugrálás az emlékek miatt, de nincs ami követhetetlenné tenné. Mivel nincs valódi cselekmény, a felénél ritkulnak az emlékek és a jelenhez ér a film, ahonnan pedig azt hiszem két kivétellel végig a lakásban marad a két főszereplő, a párbeszédek a fontosak és a színészi játék. Halász Judit és Bálint András. Lehetne a mélységeit vesézgetni, de késő van a mostani alvásmennyiségeimet figyelembe véve és főleg érezve, plusz lüktet a csuklóm. Mert persze bal kézzel nem lett volna türelmem ennyit sem írni. Majd ha rendbejön... Szerelmesfilm végül 9/10
Step up 3 meg a maga táncos kategóriájában 10/8 és háromnegyed. A szívem érted rapes a 10/10-es. A viszonyítási alap.:) (A sokat éltett Honey meg egy szar.:O Meg voltam döbbenve. Na mindegy.)

Szólj hozzá!

Címkék: film

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr302260481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása