kolibrilina 2007.10.22. 14:37

Csak úgy...

Az imént perceken keresztül hallgathattuk a Danubius rádión a hírek alatt menő zenét... Aztán mély csönd. Ezután beraktak valami szar zenét, de megmagyarázni nem magyarázták volna meg, hogy miért is nem fejezték be a nem tudom milyen hídról szóló híreket...:P Pedig annyira érdekelt...

Mp3am tönkre ment, zseniális. Bekapcsoltam este, és megrekedt ot, hogy behozta a márka nevet. Azóta is úgy van.:P Ha valaki tudja, hogy ilyenkor mit kell csinálni egy seltronic mp3al, akkor írjon pls.:) Igazából csak azért bosszant, mert a számok többségét amit felraktam rá, gépről töröltem. Ne kérdezze senki, hogy milyen indittatásból tettem ezt...:P Merthogy nem tudom. Mázli, hogy Olasz zserelmet meg Hsm2őt nem töröltem gépről. A többi számot meg naggyából tudom, hogy mik voltak. majd összeírom és letöltögetem újra.:P Bár először szólok nagybátyámnak, hogy vigyék el szervízbe. Múltkor is meg tudták csináltatni. Nem tudom kinél. Akkor mondjuk abszolúte bekapcsolni sem tudtam. Csak akkor idegesebb lettem. Mostmár így is, úgy is kell új mp3om, mert ennek szétcsesztem az aksiját, annyit hallgattam.:P De nem is biztos, hogy veszek. Nem túlzottan hiányzik a bkv-én fülembe dübörgő zene. Legfejjebb olyankor, mikor mások szarját kell hallgatnom... Majd meglátom. Egyelőre nem foglalkoztat.

Máté meg Gyuri elmentek Kálmánnal autó kiállításra. Miért van az, hogy az utóbbi időben Kálmán mindig pasi programokat szervez? Tehát engem kihagynak mindenből... ( Ehh, közben danubius megint beszart.:D Lehet, hogy váltani kéne?;) Szar érzés. Nem arról van szó, hogy érdekelnek a BMWék, csak éppen eszébe sem jutott, hogy van e kedvem menni... Furcsa ez az egész. Régen annyira jóban voltunk... És annyira szerettem... Egész egyszerűen őt is elvesztettem. Mindegy, jobb nem foglalkozni ezzel. Csak eszembe jut, mikor csak mi mentünk Balatonra, elhívott este csak úgy kajálni és dumálni, vitt ide, oda, volt, hogy rá voltam hagyva, Westendben flangáltunk egész este, aztán ott kajáltunk... Meg egy csomó ilyen emlékem van. De mindez évekkel ezelött volt. Tulajdonképpen régen elromlott a bensőséges viszony, de erre csak nem túl rég eszméltem rá. Fontos azt hiszem az a tény is, hogy akkor még nem volt felesége... Szóval akkor 100%ig mi voltunk a család. Ez van. Persze, örülök Annának, Tóninak, főleg, hogy azért alapból nem ők a hibásak. Emlékszem arra az őszi szünetre, mikor megismertük Tónit (Antónia, ő a felesége). Aradra mentünk mind, Kálmán vitt kocsival, Tóni meg valahol becsatlakozott saját kocsijával. Hozott tök mintájú lufikat, hajpántot amin világító tökök rugóztak, meg ilyen naggyon értelmes dolgokat. ( Mindig nagyon kreatív...:) Mert ugye Halloween. Kálmánnal Aradon elmentem nagy tököt venni és kifaragtuk, vettünk gyertyákat meg mindent és este kivilágítottuk Évikénél az udvart. Szép volt. Tök végés közben meg jól elvágtuk az ujjam... Ő az enyémet, mert bedugtam a kezem, nem tudom miért a tökbe, miközben ő faragta belül. Akkor sokat mászkáltam Tónival is. Jó volt. Hazafelé jövet meg alap ő kocsijával jöttem, mert beszélgettünk. Nem tudom, hogy miről. Csak a kép van elöttem, ahogy ülünk a terepjáróban, szól a country zene és megyünk az autópályán. Akkor annyira más volt minden... Én is. Rég volt. Nem számít. Nem tudom, miért kellett megint ilyen témára kanyarodjak, hisz ezektől mindig rossz kedvem lesz. Általában véve a családdal kapcsolatos dolgoktól...

Parázok, hogy elveszik Kimi VB címét... Mert ugye Ron Dennis nem bírja megemészteni, hogy nem a kis kedvence lett a világbajnok. Pff. Egyébként meg, honnan a szarból szedték, hogy hidegebb az a benzin?? Áhh... Mindegy mi lesz, akkor is Raikkönen a világbajnok. Az undorító és alattomos barmok meg, akik nem képesek elfogadni a vereséget, húzhatnak a picsába... Ez sport. Mindig van vesztes. Nem tudom miért kell akadékoskodni. Fejlesszenek jövőre jó autót, Ferrari anyagok nélkül, és akkor lesz esélyük. Foglalkozzanak ezzel... Kimi megérdemelte a kupát, ennyi. Kijárt már neki réges régen. Hamiltonka meg csak bőgicséljen a papuci karjaiban, mert ugye ki az a Raikkönen? Aki miatt 2. a fiad, bazdmeg. Pfúj, ilyen népeket...

Megyek most kajolni, aztán húzok el, mert találkozok Gáborral angolja után. Meg kell beszélni a tegnapi futamot.:) Aztán meg katekézis. Úgyhogy most ennyi.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr92203762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása