kolibrilina 2007.04.28. 18:07

Zavarodottan

A tegnapi témát most nem folytatom. Patti írt és én kibuktam. Szóval kiadtuk magunkból az eddig ki nem mondottakat. Ha Gábor nem lenne msn-en itt bőgnék. Most gőzöm sincs, hogy mi lesz. Úgyértem, változni fog e bármi is vagy sem. Tudom, hogy megváltozott, hogy nem az aki volt, de rávilágított arra, hogy azért nekem így is szeretnem kellene. Talán túl korán lemondtam róla. Nem hiszem. Majdnem fél évig küzdöttem érte. Hogy most lesz e valami azt nem tudom. Megint nem tudok írni, mert áll a bál. Nem hiszem el, hogy minden napomat tönkre kell baszni. Az egész életemet tönkre teszi a családom. Elsősorban öcsikém...

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr3064683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása