kolibrilina 2007.05.18. 20:32

Monocikli

Ma kifejezetten jó napom volt. Csak éppen egyre fáradtabb vagyok és egyre jobban tartok a közelgő angol írásbeli vizsgától. Csütörtökön és pénteken lesz. Írtóra parázok. Majd holnap elkezdek tanulni. Bár azt hiszem kicsit késő. A külön angolom át lett rakva kedd fél 7-re. Anyu kiakadt, mert neki akkor vizi aerobikja vagy milye van és öcsémre vigyázni kell. No meg, hogy az késő. Hát most mit tegyek? Vizsga miatt muszály legalább egy órára menyjek ég a héten. Aztán mad hétvégenként fogok járni. Mindez azért van, mert Éva dolgozni kezd. Amivel nincs is gond, jó is, hogy felvették, mert láttam nővéremnek is milyen nehezen ment a jó állás találás. Végülis a T-com kábel izéjéhez ment. A nővérem. Szóval a kedd jó lesz...:P De nem baj, ez van. Latin vizsgára is elkezdek tanulni, az írásbeli nem tudom mikor lesz, de lehet majd szótárat használni. A szóbelitől félek nagyon. De azok mad júniusban lesznek. Azok- angol és latin. Öcséim megint balhéznak. Jesszusom. Nem komplettek. Megkaptuk a könyvtári tartozások listáját, nekem 700 ft-ot kellene fizetni, mert két hónapja lejárt az Odüsszeiám. Hehe, álmodozzanak. Én ugyan nem fizetek ennyit egy ilyen szarra. Nagyon nem bírom Homéroszt. Főleg, hogy feltételezhetően nem is ugyanaz írta, mint az Iliászt. Azért ezek a tartozások érdekesek. Padtársamnak 2000 vhány ft-ot kellene fizetne egy olyan könyvre amit ki sem vett és még le se járt. Értelem... Annak a srácnak akit nem nevezek nevén, 980at kéne fizetnie vmi cuccért ami júniusban jár le. Elég vicces. Ja, Gergőnek a Nagy László verses kötetért 80 Ft-ot kell fizetni, holott ugyanakkor járt le, mint az én Odüsszeiám. Majd lemegyek a könyvtároshoz, hogy ezek az eredmények, hogy jöttek ki... Eszmei érték, vagy mi?  Gergővel a barátságunk teljesen tönkre ment. Most derült ki, hogy azóra haragszik rám, mióta kikosaraztam. Azt hiszi, hogy kihasználtam stb. Pff. Hülye. Örülök, hogy így ismer. Már le is szarom, én aztán nem próbálom megmagyarázni neki, hogy ez nincs így. Vagyis nem volt így. Szerettem... Még ha nem is úgy. Le van szarva, ha ennyire gyerekes és ostoba és önfejű. Viszont még egyszer besól, nagyon megbánja. Nem érdekel a sértett egója meg az összetört szive. Az elmúlt hónapokban nem tudta kinyitni a száját most se siránkozzon. Ha akkor mondta volna, hogy mennyire összetörtem a szivét, még bűntudatom is lett volna. Vagyis volt, amíg azt hittem szarul van. Aztán igen jó állapotban láthattam, szóval elmúlt. Mopst meg hiába jön nekem azzal, hogy padlóra küldtem. Mosom kezeim... Nem az én hibám, hogy ő nem beszélt. Néma gyereknek... Tegnap voltam A padlás című musicalen. Valamikor ős régen láttam, kb 6 évesen utoljára. Tegnap volt a 650. előadás. Amikor láttam akkor is valami évfoduló volt. Talán 100. :) Pozitív élmény volt, viszont rosszul érintett, hogy nagyon hideg volt. Ennyit a Vígszínház fűtéséről. Vagy csak nem kellett volna szellőztetni. Vagy ilyesmi. De a darab nagyon jó és a színészek is. Olyan kis könnyed esti szórakozás. Öcsémnek is angyon tetszett, Gyurcinak. Ennek örülök, jó lenne ha nem válna egy olyan bunkó paraszttá, mint amilyen Máté. De már most értelmesebb szóval menthető. Biológiából 5 leszek. Ez nagyon jó, töriből dogát kell írjak az 5-ért, de szívesen teszem. Föciből úgyis 3 leszek, valami fel kell húzza az átlagom. Órák után kint hülyültünk. Az, akit nem nevezünk nevén:D  monociklizett. Ez az új hobbyja.:P Gördeszkázott, floor ball-ozott, hockeyzott és cross motorozott (bár az nem volt olyan komoly, mert nem nagy motoron). Szóval van egy pár. Jó volt nagyon. Édes volt és jól éreztem magam. Csak Gergőke nem kellett volna oda, mert a hülyesége megőrjít. Meg a beszólásai, főleg, hogy azok nem csattannak. Csak mondja. Ő rosszabbul járt. Sikerült belé folytanom a szót jó néhányszor. gyökér. Gáborom pedig megint bajba keveredett. Azt hiszem. Legalábbis vmi családi zűrjük van. Azt mondta, ne aggódjak. De könyörgöm, nem lehet mást csinálni ha ismeri az ember. Valahogy mindig bajba kerül. Ne aggódjak... nem én feküdtem kómában és nem én nem tudtam, hogy kiő. Merthogy ő csak haványan emlékezett rám. Ami azérthízelgő, tekintve, hogy még a szüleire sem emlékezett. De sikerült a tudatát kivilágosítani.:P Minden esetre most is aggódok és már nagyon unom, hogy sosincs nyugton. Sírba visz. Na most megyek és megnézem a sekélyes és unalmas Barátok köztet.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr1183479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása