Tegnap Atti koncertje volt ami fergetegesre sikerült. Nem tudom leírni, mert ott kellett lenni. Olyan élmény volt amire egész életemben emlékezni fogok, mégpedig nagyon szívesen. Attila egy csoda. A hangja, a kisugárzása, az amit a színpadon művel. Csak köszönni lehet a sorsnak, hogy pont ebbe a kis országba született és, hogy láthatjuk színpadon, hallhatjuk. Annyira aranyos volt! Beszélgetett a közönséggel, megnékeltetett stb. És az ahogy éenekelt elképzelhetetlen. Szóval abba is hagyom az áradozást, mert ezt nagyon sokáig tudnám így folytatni, de akkor sem derülne ki, hogy milyen is volt.

Este Bajos csajokat néztük. Szeretem ezt a filmet. A maga bugyuta és igazi ,,plasztikos" módján nagyon jó film. Lindsayt szeretem, mint színésznőt és pop énekesnői karrierjét is támogatom, mert régen nagyon odavoltam a számaiért. Amúgy nem maradandó élmény, úgy egy éve láttam már, de az egészből annyira emlékeztem, hogy jó volt. A pasi is helyes egyébként, de nem egy casanova. Ennyit erről a filmről. Még a koncert elött megnéztük Virivel a Szerelmes hangjegyeket- High school musical-t. Ez is kb ilyen film. Felejthető. Bár szeretem, mert ugye musical. Meg a story is jó, csak nekem akkor is amikor először láttam az jutott eszembe, hogy Grease koppintás. Nagyon hasonlítanak rá az események.  Egyébként a szereplők jók. Zec és Vanessa.:)

Örömmel állapítottam meg reggel, hogy az önbarnítóm hatásos volt, kezd nyárias szinem lenni. Bár a karom belső része fehér maradt, összességében normálisan krémeztem be magam. Tegnap normálisan állt a hajam kivételesen, de mára elaludtam. Múlt héten fodrásznál voltam és elszúrta a fejem. De legalább a koncertre jól néztem ki. És kivételesn kiengedett hajjal merészkedtem emberek közé. Hála az ágy és alvás áldásos hatásának, holnap ismét összefogott hajjal fogok grasszálni.

Tehát, ha nem is boldognak, de legalább jó kedvűnek kellene lennem. Hát persze. Csakhogy az ilyesmi nálam luxus. Holnap Latin és fizika tz. Ó je. Fizikára szombaton készültünk apámmal (remek nap volt, nővérem helyettem a pasiját választotta... Igen, így számítson az ember a családra akkor amikor szarul van), de most még át kell néznem. Latinra a szövegeket begépeltem, de ez szart sem ér, mert nem tudom sem a szavakat, sem a fordítást sem a nyelvtant. Szóval azt hiszem feladom. Ja és ha ez nem lenne elég... Már nem csak a bizonyos kezdőbetűt írta ki a csaj msnre hanem a nevet is amiből kiderül, hogy igazam volt. Csak most azt írta, hogy imádja. Ohh hát persze, míg nem talál más pasit. Nála így működnek a dolgok. Igazságtalannak érzem a sorsot. Ő miért kaphat meg mindent? De tényleg. Holott nem becsüli meg és igazán ne is fontos neki. Nekem viszont az... Gyűlölöm a világot amiben élek. És a sorsot amiért egyik embernek mindene meglehet, a másiknak meg semmi. És itt nem csak rólam van szó. Vannak vakok, szegények és boldogtalanok akik jó lekűek és vannak gazdagok akik le se szarnak senkit és semmit önmagukon kívül és azok persze boldogok és mindenük meg van. Hol itt az igazság??? Ezt nagyon szeretném tudni... Ha van Isten akkor miért rendezi így? Ohh, biztos azért, mert majd a szerencsétlen emberek kárpótolva lesznek azzal, ha a mennybe kerülnek. Ahhamm. Kerüljek a pokolra, csak legyek boldog amíg ezen a szar helyen élek, amit mi élet adó Földnek nevezünk.:P Pfff. Nagyon depis kezdek lenni...

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr3088282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása