Tegnap este elhatároztam, hogy ma nem ülök géphez. Hát, nem tartom be.:) Kezdtem azzal, délben, hogy megnéztem mailjeim meg oszt. honlapot. Hiba volt. Kármennel egy ideje megy a vita, folytatódott ma is. Írta, hogy mindig csak személyeskedek, nem tudok vitatkozni, stb. Ja, és nem viselem el a negatív kritikát. Dehogynem, de amikor egy embertől csak azt kapok... Akkor az már az ő részéről is személyeskedés, mert gyanítható, hogy nem csak a munkámmal van a gond. De inkább nem is foglalkozom vele. Kezdem unni ezt a honlap szerkesztősdit. Attilás oldalt valamikor majd szerkesztem, de azt is csak azért, mert kötelességemnek érzem. Bubajosbettyt, ami musicales lenne rég nem szerkesztem. Nem is érdekel már. Virivel közöset azt leginkább magunknak csináljuk, így ott nincsenek kötöttségek. De az osztály honlap... Soha egy köszönöm, vagy dícséret... Semmi. Attis oldalon mindig megdícsérnek. És oszt honlapon 2 dolog van. Vagy semmit nem írnak, vagy kritizálnak. Rohadtul unom. Én azért kezdtem el csinálni, Virivel egyetemben, mert szeretjük az osztályt, ráadásul tudjuk magunkról, hogy képesek vagyunk jót alkotni. És nem azért csináljuk, hogy néhány okoska kritizáljon. Csináljon jobbat ha tud! Kármen elkezdett egyet html-ben. A MI anyagunkkal. Fekete volt és nagyon gagyi az egész. Le is állítottam, főként, mert hogy képzeli, hogy kérdezés nélkül felhasználja az anyagunkat, ráadásul úgy, hogy működik az osztály honlap. Meg ugye voltak régen is oszt. honlapok. Tibié. Nagy szar volt. Abba beszállt a Szecsa is, mégnagyobb szar lett. Aztán a Szecsa csinált egyet amin szinte semmi nem volt. Legalábbis érdekes nem. És most megcsináltuk ezt. És tök jó, legtöbb embernek tetszik, de persze némelyeknek semmi nem jó. Annyira utálom az ilyen embereket. És tényleg nem arról van szó, hogy nem bírom a kritikát. Bírom, legalábbis elfogadom. De ez egy kicsit sok... Inkább kussolna, mint szidja azt, amivel órákat dolgoztam. Nem mintha ez számítana bárkinek is... Kármen közölte, hogy elég téves az az elképzelésem, hogy mi ülünk egy réten (könyörgöm, az egy napraforgó és fejek vannak rajta, nem ülünk ott!!!) a tanárnő középen mosolyog és boldogok vagyunk. Írtam, hogy ja, de. Úgy gondolom beillünk egy rétre ahol számolgathatjuk a pillangókat. Csak a pillangók lemaradtak a képről... Az egész cucc tök nem erről szólt, de nem baj, megint ő az okos, aki mindent megmond. A Naagy lázadó. Qurva bölcs, okos, marha nagy élettapasztalattal. Írta nekem, hogy még mindig azt hiszem h mindenkit ismerek. Mármint én. Ó nem. Nem ő vagyok. Aki mindent tud az életről. Mondjuk szerintem ez valahol sántít. Ha az életről nem is, azt nagyon tudjahogyan kell büdös kocsmák padlóján fetrengeni. Hmm, valóban, ehhez én nem értek. És nemismerek mindenkit hű de jól, de nekem ilyenekről ne egy olyan ember pofázzon aki maga is azt hiszi, hogy mindent tud. Művészetről, emberekről, politikáról, történelemről, mindenről. Ugyanígy én is sorolhatnám mikről mennyit tudok. Csak talán lenne benne realitás is. Na jó, elég. Nem túráztatom az agyam. Felhívom majd Zsuzsit, hogy talizzunk valamikor. Végtére is az ő legjobb barátnője... Fogja vissza, mert begurolok. Ja, és az én legjobb barátomra mászott rá újabban. Jobb ha nem bosszant fel... Gábor így is nagyon unja. Táborban is... Röhögtem rajta, de felajánlottam Gábornak, hogy lekoptatom róla. Akkor nem fogadta el, de mikor msn-en is zaklatni kezdte azt mondta tegyem meg. De ha én koptatom le róla akkor az nem lesz valami kíméletes. Emlékszem arra amikor épp Gergőre szállt rá. Valamin akkor is összevesztünk, erre közölte, hogy neki legalább nagyok a mellei. (nem úgy, mint nekem) Megmondtam neki, hogy lehet, de így is én kellek Gergőnek. Életem legszebb pillanatai között tartom számon. Az az arckifejezés... Mindent megért.:P:D Zsuzsira visszatérve, ő is mondta már, hogy Kármen kissé túl okoskodó. Csak másképp fogalmazott. Meg túlzottan tud mindent. Hamár a legjobb bnője is ezt mondja... Pedig Zsuzsi aztán nem szokta szidni az embereket. Főleg nem barátait. Na mind1. Én ma előszedtem a polcom aljából az évek alatt felgyülemlett újság kupacom. Vagyis nem kupac, mert papucsokban van, de rengeteg. Kivagdostam szinte az összes Orlando Bloomos képet meg Johnny Deppeseket meg még néhány cuki pasit.:D Ja és Kimi Raikköneneket:D Most a Nők lapjákból kiszedett cikkeket akarom kilyukasztani és mappába tenni. Meg a musicales dolgokat annak a mappájába. Holnap hazajön Máté. Kivi vagyok rá, hogy hogy érezte magát a táborban. Én annó nagyon jól. Pedig, hogy berzenkedtem 5.ben attól, hogy menyjek! Nagyon nem akartam. Utólag persze örülök, hogy ott lehettem. Szóval most van dolgom. El is kezdem, csak kiakartam írni magamból a mérget.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr99131072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása