kolibrilina 2007.08.03. 19:53

Fújtatok

Kriszti tegnap elkezdett mesélgetni Gáborról, ellene akart fordítani. Jól szórakoztunk rajta Gáborral, de ma is jött és mondta a hülyeségét. Beteg a csaj. Azt akarta, hogy Gábor vallja be, hogy szerelmes belém, én meg higgyem el, hogy hazudik. Mármint Gábor. Mindenben amit tesz. A vége az lett, hogy közöltem vele, hogy járunk, boldog lehet, igaza volt. Aztán írt valamit közösben Gábornak, én nem értem mi történt, minden esetre Gábor írta nekem, hogy ez fájt, és lelépett. Fogalmam sincs, hogy mi volt ez, minden esetre Krisztike kijelentette, hogy győzött. Felfordul a gyomrom. Hogy lehet valaki ilyen? Eleve az volt a célja, hogy én is Gábor ellen forduljak. Ugyanis az Andrást, Gábor egyik barátja, sikeresen ellenehangolta. Ennyi rosszindulatot amennyi ebben a csajban van... Engem elképeszt. Már nem szórakoztat a dolog, hanem méres vagyok. Francnak kell ennek velünk foglalkozni! Elköltözött Olaszországba, lenne boldog. Miért kell azon rágódnia, hogy vajon Gábor a barátom e még?? Semmivel nem jobb, mint az őrült bátyja. Pedig azt hittem.

czkriszti@vipmail.hu (E-mail címe nem megerősített) üzenete:
én simán uralkodok gábor felett most öröké mert én tehetek innen sokmindent ellene de ő semmit ellenem

Undorító!!! Most rohadtul elégedett magával. Komolyan hányingerem lett. Ostoba. Azt írja nem védeném ha nem járnék vele. Ugyan, hisz nem járok. Áhh, őrült!!! Most a myvipjét akarja törölni. Azt hiszem nem kéne foglalkoznom vele, de nem értem miért csinálja, és hogy hogy lehet valakiben ennyi gonoszság. Oké, Gábornak nem kellett, ő meg szerelmes volt belé. De ezért így állni bosszút? Nem értem... Annyira szánalmas. És annyira... Felfoghatatlan. Vagy csak én vagyok hülye és nem értem mi folyik itt. De nem... Valahogy... Nem, én ezt tényleg nem értem. Most nem tudom mit csináljak. Le is tilthatnám, de az nem szokásom, és így legalább tudom mit tesz. Nem tudok többet írni, le vagyok döbbenve.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr30131710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása