kolibrilina 2007.08.25. 22:57

Vásárlás

Fél 11 van. Le kellene 11kor feküdnöm ahhoz, hogy tényleg visszaszokjak suli idős fekvésre. Bár nem hiszem, hogy problémát okozna ez, mivel elég fáradt vagyok. Tegnap ugye én elmentem Virivel megvenni a sulis cuccokat. Vettem egy rakás tök jó füzetet, füzet tartót, Everlastosat, rózsaszín. Aki látott már, tudja, hogy milyen jól néz ki.:) Mondjuk ízlés kérdése. Nekem még a micimackós, meg pillangós bisz baszok is tetszettek amiket ma láttam, de arról majd később. (öcséim üvöltöznek egy ebédlővel meg nappali/anyám szobályával arrébb. Elég fárasztó, asszem megyek rendet teremtek.) ( Na hát felálltam, hogy kimegyek, kopogtak, azt hittem Gyuri, kinyitottam és frászt kaptam, mert Máté volt. Aki nagydarab és jóval nagyobb, mint Gyuri akire számítottam. Kiderült, hogy a drága törpe nem bír magával. Már megint. Felmentem, Máté kérésének eleget téve, és leoltottam. Csak képtele vagyok így hosszasan haragudni rá, mert olyan ártatlan képet vág... Anyám felhívta apát aztán majd telefonon keresztül rendet tesz. Apám Imre bácsinál van, biztos újabb zseniális tervet dolgoznak ki... Ahelyett, hogy apám dolgozni ment volna... Na mindegy...) Tehát, vettem mindenfélét. Ma meg reggel elmentünk Mátéval vásárolgatni, vettem egy fehér kardigánt, lila írtó jó felsőt, kockás szoknyát, fekete egyszerű felsőt meg barna kardigán szerű cucot. Lényeg, hogy jól kiköltekeztem magam. Délben F1 időmérőt néztem. Massa indul pole pozícióból... Pfúj, el is kezdtem káromkodni mikor beért... Kimi csak 3. Alonso elképesztő szar volt... 4. lesz. Hamilton a 2. Ralf Schumi 18. lett ami elég gáz, tekintve, hogy neki most szerződésért is kell hajtani. Ebből nem sokat fog előrejutni... Mondjuk elötte kiesnek emberkék, de csak azért. Kimi egyébként szerintem lazán lehetett volna első. Az első nagyon gyors körénél a végén rontott egyet, de még úgy is elképesztően gyors volt. Ha nem lett volna az a hiba, lazán meg lett volna a pole pozíció.:S Másodiknál is volt egy hiba, de annál közel nem ment olyan jót, mint elötte. Kemény meccs lesz holnap. Ha olyan szépen megelőzné most Hamiltont, mint legutóbb Heidfeldet, még rajtnál, akkor nem lenne nagy gond. Kétlem, hogy Massa akkor végig fel tudná tartani Csak hát most lesz először egy kemény meccse Hamiltonnal... Meg ha Alonso megy rá hátulról... Érdekes lesz. Várom.:) Időmérő után meg egint elmentem Tescóba Mátéval. Mert neki is meg kell venni a sulis szarokat. Meg is vette, bár szerintem hülyén vásárolt.. De mindegy. Vettem egy Everlastos tolltartót, olyan mint a füzet tartóm. És vettem egy borzasztó pink ceruzát, aminek valószínűleg elég gyorsan ki fog törni a hegye, mert szar... Viszont van rajta egy undorító rózsaszín, csillogó szív radír a végén. Azért vettem, hogy szörnyűlködhessenek a fiúk, hogy mivel írok. :D Bár grafittal igen ritkán írok. Rá kattantam a tűfilcekre. Meg ma Mátétól csórtam fekete tollat, valami zselés szerű cucc, tök jó. Szóval, láttam pillangós, rózsaszín meg zöldes kékes füzeteket. Meg ilyen nagy virágokkal ellátottakat. Simán bevállalnék olyat.:D Csak azért jobb is volt.:D Annyira várom már a sulit. Beborítottam a könyveim. Anya segítségével.:) Panaszkodott egy sort, hogy unja, mert ilyen mindenütt ragadós könyvborítóval szerencsétlenkedtünk a nagy könyveimnél. Én meg közöltem vele, hogy meg se szólaljon, mert tavaly, egyedül borítottam be, és akkor az volt a baja, hogy már nem is kell nekem a segítsége.:) Mászkáltunk még Pólusban. Néztem farmereket, Tök jók vannak, de csak majd októberben veszek. Most sportcipőt fogok a szeptemberi szebpénzemből. Kinéztem egy írtó jót Deichmanba. Mondjuk sem a sportcipő, sem a farmer nem fontos, de nekem kell.:D Nagy kényszert érzek egy fekete feszülős farmer beszerzésére, úgyhogy most keresem az áldozatot... Lehet amúgy, hogy besűrítem szeptemberre. Csak anya pl farmer vevő akciómat nem nagyon akarja támogatni, mert fejemre esnek a ruhák a szekrényemből. De szerintem lassan gatya hiányban fogok szenvedni... Össz. 4 hosszú farmerom van. Meg van 2 térdig érő farmerom, fekete térdig érő nem tom milyen anyagú gatyám, drapp halász gatyám meg fehér halász gatyám meg márén se tudom.:D Vannak még ott valamik, de fekete farmerom egy éve nincs. Aradon láttam egy eszméletlen jót, de persze pont az én méretemben nem volt. Szívás. Na mindegy, majd most...:) De a cipő volt első szerelmem. Csak akkor ünneplőt vettünk ami szintén eszméletlen jó. Igazából nem kellett volna, de bele szerettem, és szívtelenség lett volna ott hagyni. Igazi ruha mániás vagyok. Nem tehetek róla.:) Mondjuk felsőm mostmár annyi van... :D Elmentünk Jeans club mellett, Pont őszi leértékelések vannak... Imádom az ilyet. Alig bírtam visszafogni magam, hogy be ne menjek. De már 26. lesz mindjárt, aztán szeptember és zsebpénz.:D Most kb 2000 Ftom van még.:D Jól elköltöttem már megint mindent. Mindegy, ez már perselybe lesz téve. Most viszont más terveimről már nem tudok írni, mert apám lassan itthon van, eddig tartott a traccs parti, dolgozni luxus, minden esetre, jobb ha nem talál ilyenkor gépnél. Mert ,, nemsokára iskola és nem fogsz tudni felkelni!"

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr13149008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása