kolibrilina 2007.09.17. 17:21

I'm happy

Nincs min rágjam magam. Milyen szomorú.:D De tényleg, ez már a 3. hét, egyelőre egy 1esem sincs, minden teljesen okés, szerelem nem gyötör, boldog vagyok. Mondjuk az, hogy nincs még 1esem, átmeneti állapot, mert a mai matek dogát elcsesztem, bár elméletileg a kettes megvan.:D Mind1, nincsenek nagyratörő vágyaim matekból. Majd talán a következő tananyag jobb lesz...:P Tegnap Kimi rajt- cél győzelmet aratott, ami szintén igencsak feldobott. Go Kimi!!!:) Nem volt nagy futam, első 10 perc után egyértelmű volt, hogy ő nyeri, hacsak nem történik valami gixszer, mint szokott. De nem volt semmi gond, hál' Istennek. :) Naggyából minden okés körülöttem. A család hülyesége megmaradt, de már kezdem megszokni. Mátéka sem érdekel. Ma még tanulnom kell föcire.:S Meg mondjuk bioszra sem ártana. Jé, most vettem észre, hogy Viri eltűnt msnről. Gábor meg beteg.:S Vírusos torokgyuszi, mondjuk érdekelne, hogy hol siekrült felszedje.:P Szóval most napokig nem lesz.:( Most msnezünk, de úgy, hogy ő alszik, meg pihen, és úgy fél óránként odacsoszog a gépéhez, megnézni, hogy írtam e. Izgis.:D Nem baj, tudom ám magamat szórakoztatni... Holnap oltást kapunk hepatitis B ellen. Ha jól emlékszem. Nem tom, csak azt, hogy valami h betűs és B.:D Jujj, azt még feltétlenül meg kell említenem, hogy megyünk erdei iskolába 3 napra, ami jó lenne, de ugye pont á-sokkal kell mennünk... Pfúúúj. Egyenként ölöm meg őket... Gyűlölöm!!!! Meg az Októbert is, aki vélhetően az ötlet gazda. Gábor kommentje eme szörnyűséghez: leszophatnak:) :D:D. Jajj ez a gyerek.:D Megy Torres Danitól a Három az egyben vagy mi.:) Tök jó szám. Érdekes, hogy most, hogy nem szeretem azt a srácot, akinek a nevét változatlanul nem írom le, majd talán egyszer, most nagyon sokat foglalkozik velem. És úgy néz rám... Hogy sok mindent ki lehet olvasni a tekintetéből... Valami azt súgja, hogy tényleg kihevertem, mert olyan szituációk után, mint amik voltak, már a hatása alá kellett volna kerülnöm. De nem. És én ennek örülök.:) Na, hát ennyi volt. Megint írtam egy nagy maszlagot. :P Egyre értelmesebb vagyok... Bár az az igazság, hogy amikor jó kedvem van, és minden problémától mentes vagyok, képetelen vagyok értelmes lenni, illetve gondolkodni. Úgy igazán. Majd ha megint szerelmes leszek, vagy suli, család esetleg barátok miatti problémám lesz, visszazökkenek. De azért nem olyan rossz, ha ilyen gyerekes vagyok, mert így biztos, hogy boldog is vagyok.:) Bár voltam én már értelmesen boldog... Nem is olyan rég. Na jó, ebbe nem folyok bele. Lassan el kell vonulnom föcizni.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr86168010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása