Töri tz-re kellene tanulnom ami holnap lesz, de elment a kedvem tőle. Le kéne írni valamit, a tervemet, de mivel Gábor olvassa, nem írhatom le. ÁÁÁÁ. Miért adtam meg a címet??? Hmm, Gábor? A te hibád!!! Addig könyörögtél...PP Pff.

Szombat qurva jó lesz... Eukarisztia, 4es közösséggel... MMM. I'm happy.:D Alap hétvége jó lesz. Vasárnap Annázunk Zsuzsival.:) Ájdejólesz.

Tegnap megnéztük Virivel a Zorró legendáját. Qurva jó film!!! Antonio Bandres... Húúúú. Nem tudom milyen jogon lehet valaki ennyire jó pasi... Szörnyű. Embertelen. De alapból a jó a film. :)

JujjXD. Gyurival kiiratom, mint sok más Banderasos filmet is...:D Rá kattantam. Rájöttem, hogy őt meg George Cloonyt kihagytam a múltkori pasi listámról. Gyorsan pótolom.:)

Amúgy vannak itthon balhék, de nincs kedvem róluk írni. Várom a szombatot. Akartam még valamiről írni, de nem tudom mi volt az. Ja de. 2 kemény mondatom van a karácsonyi előadásban!!! És fiút játszom! Pfúj!!! Rohadjon meg aki ezt kitalálta. Ennyit lát bennem a Vasai??? Ennyit?? Undorító... Én el nem játszom. Semmit. Lehet, hogy Gáborral cserélünk, de igazából nem akarok. Meg vagyok sértve, sérti az egóm ez a dolog. Egyáltalán nem akarok benne lenni a baszott színdarabjában, ami egyébként is egy nagy szar. Valami buzi pasi írta, Thorton, A mi kis városunk. Pfúúúj. Na jó, megyek....

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr67238659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása