kolibrilina 2008.01.03. 19:48

Áhh

Depis vagyok. Egyszerűen... Nem vagyok normális... Nem írom le, miért. Érzelmi káosz vagyok, bár ez szokott, és mégis idegesít. Teljesen abnormális vagyok... De erről ide úgysem írhatok. És nem is mondom el senkinek. Semmi kedvem senki véleményét hallgatni. Mindegy...

Szilveszter nagyon jó volt. Tömören, hogy mik voltak: táncoltam (még pia nélkül is úgy fel voltam pörögve az elején... pia után már kevésbé...:P) twistereztem (rá kellett jönnöm, hogy nem vagyok gumiból), piáltam (hallgatnom kellett volna az okosabbakra és ennem és innom kellett volna- vizet, na meg nem kevergetni és egymás után inni a dolgokat... akkor talán nem Hancusék fürdőszobályában végeztem volna Kármennel, aki kivételesen nagyon aranyos volt és ő volt mellettem amíg szarul voltam meg hánytam, míg egyesek, akiktől legalább nem bunkóságot vártam volna, kitudja hol jártak. de már tudom kire lehet számítani. még ha ez ilyen vissza tetsző is egyesek szemében. mármint inni...) bőgtem (hát igen, alkohol hatása. én bőgtem mindenki elött, holott emberek elött sosem sírok. egyszerűen úgy vagyok beállítva, hogy képtelen vagyok rá. csak most beszóltak meg ilyenek és az is rátett... meg az alkohol. szóval a kettő együtt. ha nem szólnak be, tovább iszok...:P) cigiztem (meg volt életem első cigije. nagyon izgi:P, ennek következménye lett a bőgés... nem kívánom részletezni miért. amúgy meg nem bánom. semmit nem bánok), táncoltam, buliztam, beszélgettem, megnéztük a Bárányok hallgatnak c. filmet (no comment) aztán én elvonultam Gáborral beszélgetni, aztán a csövesek utánunk jöttek, úgyhogy bementünk Hanna szobályába, és reggelig ott ragadtunk. És tök jót beszélgettünk.:) Erre emlékszem, amúgy fehér foltok vannak. Szóval végig beszéltük az északát aztán eljött szinte mindenki és 11kor már itthon voltam, bedőltem az ágyamba és aludtam 6 órát. Aztán északa is... De még nem aludtam ki magam. Mert tegnap éjfél körül aludtam el, 2kor felébredtem, és 6 után kicsivel keltem. Érdekes északa volt... Mászkáltam össze vissza, mert nem tudtam aludni...

Baszottul nem akartam ma suliba menni. És változatlanul nem akarok. És hiába volt nemes elhatározásom, hogy figyelni fogok, abszolút nem tudtam. Ráadásul teljesen ki vagyok túrva a helyemről, ugyanis Tomika, pont ő, egyszerűen elfoglalta. Úgyhogy most többnyire Gábor mellett ülök, de én hátul szeretek ülni!!! Az lesz, hogy elzavarom a Benedeket is Tomikával együtt. Túrják ki Gábort, hát nehogymár. Most meg még majd himnuszt meg szózatot kell tanulnom... ÁÁÁ. Faszomnak van kedve ilyenekhez... :@ Utálom ezt az egészet. És nemsokára fél év. 3ra semmiből nem állok, viszont matekból és föcibőlkb 2es vagyok. Elég gááz. Föciből majd most írok egy 5ös dogát jövő héten, és akkor 3at talán megadja. Bár ez egy qurva... Matekból meg... Háát... Igazából nem is érdekelne, csak szüleim is vannak. Úgy szarom le az egészet, ahogy van. Soha az életbe nem lesz közöm a reál dolgokhoz, ha egyszer vége lesz a giminek. Vá. Fölösleges szar az életembe. Bőven elég lenne az összeadás, kivonás, szorzás, osztás, százalék meg törtek és ilyen alap dolgok. Most pitagorasz tételével foglalkozunk. Nem vágom, miért jó az nekem ha ezt tudom, de mindegy. Egyáltalán az egészből szart sem értek, nem gáz. Az a baj, hogy annyira zseniális a magyar oktatási rendszer, hogy érettségi után, egyetemi ponthatároknál ugye az is fog számítani, hogy hány pontom volt egy olyan tantárgyból, amihez semmi közöm nem lesz. Mert 100%ig humán egyetemre megyek. De kell az, hogy meg legyen matekból is x pontom. Annyira szánalmas... ÁÁÁ. nah, lépek...

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr71283655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Makai Zsófia 2008.01.09. 19:41:55

Jó is az álmodozás!Főleg ha a replatanyában(iskola) vagyok.
Úgy teszek mintha figyelnék...
Nem mintha lenne rá lehetőségem!
A magyartanárom rám szállt!Állandóan engem nyaggat!
Csak azért mert tanár lánya vagyok!
IJEN AZ ÉLET!!!!!!!!MEGKELL SZOKNI!


Zsófi
süti beállítások módosítása