Hát, én összeadtam a telszámom számjegyeit, 2 jött ki és hozzá ez. És igen meglepő módon baromi igaz rám. Pedig a tesztekből általában faszságok jönnek ki. Hát ebből most nem. Sötétségem ellenére romantikusság megmaradt.:)

2.
Lányoknak: A romantikus
Veled órákig lehet telefonálni, hiszen segítőkész vagy, nagy a beleérző képességed, és figyelmesen tudod hallgatni a másikat. Számodra nagyon fontos a barátság, az érzelmek, a romantika és a szerelem. Mindemellett könnyű megbántani, és néha elég féltékeny vagy. Te magad ritkán veszed át a kezdeményezést, de minden hívásnak és SMS-nek nagyon örülsz.

 

"Csajozós" dumák

- Szia! Anyámék kizártak, aludhatok nálad?
- Ne szólj semmit, fel vagy szedve!
- Hiszel a szerelemben első látásra, vagy sétáljak el itt még egyszer?
- Összetört az autóm, nem tudsz egy Ferrari-szerelőt?
- Szeva, kéne a testem mi?
- Te pont úgy nézel ki, mint a harmadik barátnőm. Eddig már két barátnőm volt.
- Sokat gondolkoztam, és úgy döntöttem, hogy jobb lenne, ha nem lenne köztünk semmi...se ruha, se levegő...
- Ha haza kisérlek, megtartasz?
- Ne haragudj, meg tudnád mondani hogy irják a telefonszámod?
- Vállalkozó vagyok... Ma estére bevállallak!
- Milyen érzés a buli legszebb csajának lenni?
- Kebelbarát vagyok... főleg a te kebleid barátja szeretnék lenni.
- Olyan formás domborulataid vannak. Te vagy a görbék halmaza aki egy egyenest felállít!
- De szép vagy! És a ruhád...!Szépen mutatna a szobám padlóján.
- Szeretnél fogyni? A szex 1000-1500 kalóriát éget el!
- Nem lehetne téged receptre felíratni?
- Ugye Te vagy a szülinapi ajándékom????!!
- Elveszítettem a telefonszámom, kölcsönadnád a tiéd...?
- Megsimogatnál a szempilláddal?
- Szia! Ne haragudj, Te vagy az igazi?
- Szerinted mit tennék, ha megcsókolnál?
- Mi lenne, ha elmennénk hozzám és megszabadulnánk ezektől a nedves alsóneműktől?
- Szia! Vagy ismerlek valahonnan, vagy tetszel!
- Akarsz nálam reggelizni?

- Relax béby, relax! Merrelax?
- Szia! Bekéne Antal vagyok! De Neked csak Bekéne' Tóni!
- Életem művéhez szeretnék főszereplőt. Lennél Te az?
- Te tündér! Szemeid, mint a csillagok, fogaid, mint gyöngyök... Mikor szeretkezünk?
- Kifordítva mindenki rózsaszín! Mutasd meg te is!
- Anyám azt mondta, ha még egy csúnya lánnyal megyek haza, kizár...
- Te most azt játszod, hogy téged nehéz meghódítani?
- Te olyan lány vagy, akit szívesen elvinnék a mamámhoz, de sajnos nem bízhatok meg az apámban.
- Tudsz egy feszítővasat adni, hogy leszedjem a lábaidról a szemem?
- Táncolunk egyet előtte?
- Olyan vadító vagy, hogy kiolvadt a műszál az alsónadrágomból!
- A mai nap kulcsszava a láb. Menjünk fel hozzám és próbáljuk meg elválasztani!
- Lehetnél szerelmi svédasztal. Elterülnél, és azt szednék rólad, amit akarnék!
- Ha a szüleid nem találkoztak volna, én most nem lennek ilyen boldog.
- Van nálad térkép? Elvesztem a szemeidben.
- A szex öl. Akarsz boldogan meghalni?
- Játsszunk mérleget! Ráülsz az arcomra és megbecsülöm a súlyodat. Én leszek a mérleg nyelve.
- Szia, mostantól ismerjük egymást...
- Úgy látom, a barátnőd magányra vágyik, nem hagynánk egyedül kicsit?
- Tudnál adni egy 20-ast? Megígértem anyukámnak, hogy felhívom, ha szerelmes leszek!

Háhá, ez qurva nagy poén. Akkor vicc lenne ha valaki ilyen dumával odajönne hozzám. Bár hasonlót már kaptam... És azt még egész  kedvesen küldtem el. Mondjuk az nem is olyan volt ami miatt durvának kellett volna lenni. De azért csapnék le pasit...

 

Sex utáni első mondatok: Bika: Éhes vagyok, lökd ide a pizzát! engem csak ez fogott meg, mert tök Gergő...XD

http://www.gportal.hu/gindex.php?pg=25015853 innen szedtem a dolgokat. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr1296104

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: A-ha » Telszám jelentése 2008.01.13. 21:51:15

[...] Akkor […] Here’s another interesting post I read today by kolibrilina Posted on January 13th, 2008 by[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása