kolibrilina 2008.05.20. 19:52

Stressz

Jönnek a vizsgák, tz-ék, én meg megint idegbeteg kezdek lenni, mint tavaly. Állítólag ez nem érzékelhető rajtam, de én érzem. Amikor bennem van, hogy még azt is elkezdeném püfölni, akit amúgy szeretek... Hát még az olyanokat, akiket nem... És az ilyen emberek elveszik az életemből azon ritka és értékes perceket, amikor van időm olvasni. Pl a villamos út míg hazaérek. ÚÚtálom az embereket. Egyszer elfogom pusztítani a világot. Illetve az embereket. Eredetileg azt gondoltam, hogy csak az anyukámat hagyom életben, de azóta rájöttem, hogy van még pár ember. Na jó, hozzávetőleg 50 embert tartanék életben. Ebből konkrétan tudok kb 20at most, hogy kik ők, a többi hely még kiadó. Tényleg, számolok.

1. Anya
2. Apa (elég megvetendő lennék, ha őt megölném... nem mintha akkora probléma lenne egy zavarodott, vagy egy nagyon tiszta pillanatomban...)
3. Kárla (olyan amilyen. Hülye, de nem tehet róla. Meg a nővérem és szeretem.)
4. Évike (na őt biztosan nem ölném meg)
5. Patti (ki mással élvezném a borzalmas emberek nélküli életet?)
6. Zsuzsi (ez kb dettó előző)
7. Gábor (a Bakos. nincs mit magyarázzak rajta)
8. Ákos (hogy egyszer még találkozzunk:D bár amikor megölném is találkoznánk. hmm:D)
9. Kálmán (favorit nagybácsinak élnie kell, majd nosztalgiázunk, piálunk és szivarozunk unásig)
10. Tóni (a feleségét sem ölhetem meg, meg am is szeretem)
11. Anna (egy szebb világban nőhet fel:D)
12. Csenge (kellenek ilyen emberek is:D)
13. Kati (főleg ha már nem lesznek görög pasik, akik meghódíthatják és ott tarthatják...)
Én ezt unom.:D Talán mégsem elég 50 ember. Növelem a létszámot 100ra. Jelentkezni lehet helyekre.:D

Kifejtettem Zsuzsinak, hogy engem biztosan nem zavarna ha csak egy két ember maradna velem életben, meg olyan apróságok sem, hogy a pénznek nem lenne többé értéke, mert simán jól ellennék az eddig feltalált luxus dolgok meg ruhák között... Erre mondta, hogy akkor be kéne törnöm boltokba. Mondtam neki, hogy onnantól kezdve, hogy kiírtottam az emberiséget, annyira nem fog zavarni a betörésnek a ténye.:P:D

Tömören az elmúlt időszak. Voltam Szovátán, voltam esküvőkön, kirándulni, stb stb. Elég jól vagyok. Csak suli ne lenne. Lassan itt a nyár, nem tudom addig hogy bírom. Mindegy. Gergővel kibékültünk. Megleő módon.:P Ez jó. Egyébként barátilag jól elvagyok, családilag so so, suliilag haggyuk... Nem tudom mi van még. Meg nem tudom mit akartam írni. Ez nem lett túl mélyenszántó, de mindegy. Lehet, mostantól rendszeresebb látogató leszek errefelé. De most lépek, dolgom van, amúgy meg tanulnom kellett volna, de persze nagyrészt elmaradt.... Áhh, felkötöm magam.:P Sokkal egyszerűbb lenne. Mondjuk, kifejezetten nem vágyom a halálra. Legalábbis a sajátoméra...

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr95479285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása