kolibrilina 2008.06.19. 12:16

Nyááár

Ennek örömére benézek ide is. Elfoglalt ember vagyok.:) Igazából nem tudom utoljára miről pötyörésztem, mindegy. Most akkor: évvégim jó lett, nem kaptam ugyan még meg, hála annak, hogy utolsó tanítási nap után még 1 hetet várni kell az évzáróra, érdekelne ki találta ezt ki... Szóval bizim nincs, de úgyis tudom milyen, és az nekem jó. Átlagot még nem számoltam, nem is fogok. Hétvégén, meg hétfőn és kedden kicsit nagymamámmal unokahugomra vigyáztunk, mivel a szülei Olaszországban voltak. (Szegénykéim). Anna iszonyú édes, már előre is mászik végre, meg forog, ha kapaszkodik fel tud állni, ügyes kislány.:) Ezen felül meg nekem 100%ig megérte, mivel kaptam egy csodás converse táskát, meg grappát.:D:D Plusz, pénzt, minthogy babysitteri minőségben voltam jelen. Meg aztán vacsira hétfőn, mikor hazaértek ollyan jó olaszt kajáltunk.... Nyaammm. Egyszer úgyis kiköltözök.

Tegnap öcsémmel vásárolgattunk, ezt persze a pénztárcám igencsak bánja... De csak a zsebpénzemet költöttem el kb, ahhoz amit "megkerestem" nem nyúlok. Egy ideig legalábbis.:D Ma tallok Zsófival, elmegyünk Sugárba, én mondjuk café five-ot akartam, de ez is megteszi. :D Aztán Zsókánál alszom, megyünk majd biciklizni este Duna parton (ha nem esik...). Jó lesz.:)

Ja és pénteken északáztunk, haverok izé, jó volt, bár néhány dolog kicsit rontotta a dolgot számomra, de ez nem téma itt. Meg eleve fölösleges ezen agyalni vagy bármi. Mindig tanulok valamit.:) Ebből is, úgyhogy nagy baj nincs.:) Alapvetően meg jó volt, bizonyítottam újra, hogy milyen dilis vagyok, nembaj.:) Számomra azért túltett vizipipán, játszótéren meg csokizón (fondü és búgócsiga mmmm) a Margit szigeti fagyoskodás.:D Bemásztunk 5en (addigra 6ról csökkent a látszám, Barna a Dunába esett... sokat szívott:P Na jó nem, csak sokat szívott, bár eltudom képzelni a szitut ahogy beesik... Megvan hozzá a mozgás koordinációja.:P Mind1, hazahívta anyja valami hajnalban) valami várba vagy mi az egy játszótéren, alig fértünk el, a két oldalát két esernyővel védtük a széltől... Volt hangulata.:D Aztán jót aludtunk a plázában a mekinél.:D Kissé fáradtan mentem utána babázni, de hát van ilyen. 9kor ki is dőltem.:P

Vasárnap meg elvileg Alvin koncertre megyünk aztán Gyurinál buli, mert nincsenek szülők... (jahajj, ha ezt a Vasadi tudná.:P Okulhattunk volna kiselőadásaiból amik a szülő nélküli bulizásról szóltak... Nem tudom, miért nem érzem magam így 16 felé, (oké, egyelőre 3 nappal közelebb vagyok a 15höz, de csak idők kérdése...:D) túl fiatalnak... Mert itt nem arról van szó, hogy szülő nélkül beszívunk és bebaszunk aztán orgiát tartunk.:P Az ivás stimm, de szerintem ez már ebben a korban régebben is meg volt. Azért ahogy így hallom akár csak nagybátyámtól is, ő is ilyen korban kezdte.:D És nem lett belőle züllött kocsmáros, mondjuk.

Na, most befejezem. Pakolnom kell estére, meg elintézni egy két dolgot, úgyhogy mélyenszántani megint nem tudok.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr63528907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása