kolibrilina 2008.08.04. 23:47

Vicces,

beteg vagyok. Megfáztam. Ilyen időben. Azt gondolom, ehhez mélyről jövő tehetség kell. Amúgy 4x futottam neki, hogy tudjak írni, nem akarta engedni a cucc.:P

Tegnap Magyar nagydíj volt. Ehhez csak pár gondolat. Massát iszonyúan sajnáltam, most megmutatta, hogy tud valamit, az elején az a kettős előzés gyönyörű volt. Nagyon megérdemelte volna ezután, hogy nyerjen, teljesen ledöbbentem mikor leállt. (Azt hiszem ezzel nem voltam egyedül.) Viszont élteme egyik legszebb forma 1-es élményeként fogom számon tartani azt a pillanatot, amikor Hamiltonnak defektje lett, azután, hogy Raikkönen VB lett és Hamilton tavalyi kavicságyban landolása után. Gonosz vagyok.:P De akkor is nagyon örültem neki, mert így egyrészt Kimi előrébb jutott, másrészt meg nem nőtt a hátránya. És ebből a szemszögből nézve persze Massa kiesése sem akkora áldozat, de azért tényleg őszintén sajnálom őt. Raikkönen nem sokat csinált, tekintve, hogy 30 körön keresztül Alonso mögött autókázott. A helyében én tuti felrobbantam volna az idegtől. De hát, rég tudjuk, hogy a Hungaroring nem egy előzős pálya. Ráadásul ha bárki előtt van Alonso bármilyen pályán, elég nagy gondot tud okozni, hihetetlen jó pilóta. Miután Kiminek sikerült elé kerülni nagyon jól ment, de persze ez köszönhető annak, hogy senki nem volt az útjában. Azt hiszem megelőzte volna Glockot, ha nem történik Massával az, ami. Vagy még 1-2 körrel később. Bár csak 3 köre volt, szóval.. Glocknak pedig szívből örülök, Kimi után ő a favorit, eddig is az volt, csak most itt az apropó, a 2. helye, hogy ezt meg is említsem. Eddig nem voltak nagy megmozdulásai, de nekem valahogy szimpi. Remélem még lesz alkalma bizonyítani, mondjuk a Ferrarinál (hogy csapathű maradhassak). Ami tök jó amúgy ebben a 2. helyben, hogy ez nagyban önerő volt. Nem a Piquet féle...:D Amin még mindig röhögök kb. Amúgy szeretném tudni, hogy Kubicával mi is történt. Mert oké, eltűnt. De hol és mikor és miért? Nem vagyok Kubica drukker, de hát azért mégis. Elaludtam volna? Kétlem. A kommentátorok sem nagyon tudták mi van. (Bár igaz, mikor tudják?)

Ami ma még eszembe jutott ahogy olvasgattam blogokat, hogy miért hozta párhuzamba mindenki a Raikkönen vs. Sutil és a Hamilton vs. Raikkönen esetet? Mert, igen, Raikkönen akkor és ott hatalmasat hibázott, TÉNY. De más esőben egy monacoi pálya, és ő ott fékezte el magát, és más látni 2 autót is állni a boxutcában, ahol sebességkorlátozás van, ember! Szóval ott talán kicsit könnyebb fékezni, arról a sebességről, nagyobb távolságról ahonnan már látható a 2 álló autó... Csak figyelni kell. Szóval nem értem, hogy miért érzi mindenki súlyosabbnak amit Raikkönen rontott... Ja, és szerintem elgondolkodtató, miért pont Raikkönenre húzta rá a McLarenjét Hemóka.. De azt hiszem ez már csak paranoia.

Tegnap 57 helikopter húzott el zöld bambusz redőnyös és zöld függönyös ablakom elött. Na jó, nem teljesen az ÉN ablakom elött, csak közel. Meg magasabban és távolabb.:P Az elején szórakoztató volt, ahogy néha egymás után több helikopter is elhúzott itt, de egy idő után eléggé frusztrált a percenkénti berregés... Eukarisztia elött pedig harci kamionok meg tank meg ilyesmik vonultak el a templom elött, Renivel néztünk nagyot mikor előtüntek a szürkületből. (Inkább kékület volt, részlet kérdés.)

Letöltöttem ma Amor en Custodia zenei cd-t, rajta van az a szám is amit pont ma akartam megkeresni, de berakták fórumra az egész cd-t, hát tök jó. Lényeg, hogy felakartam rakni telómra, de túl nagy. Letöltettem Gyurival újra máshonnan (vagyis vele kerestettem meg eleve, ez úgy fél órát vett el az életéből) amiről kiderült, hogy már föl fér, de bejelentette, hogy átkonvertálja kisebbre. Következtetés? Tökéletesen fölösleges volt letöltenie, mert az eredeti enyémet is konvertálhatta volna... Lehet, hogy nem a keresésére kellett volna ráállítani, hanem, hogy mit tudna kezdeni vele... De lehet, hogy ott rontottam el, hogy amikor januárban telefont vettünk nekem, a külsőre mentem és alap tudásra, és nem a komoly tudásra esetleg kevéséb jó külsővel...:P Amit magamhoz hűen amúgy meg is rongáltam már. Elég szép karcolások díszítik szegénykémet. A lyukasmarkúságom velem született. Ennyi.:P Ja a szám: Alejandro Sanz & Lena- Tu corazon

Ránéztem ősi ősi blogomra,még létezik.:P Azt hiszem írok is oda. Sőt, elgondolkodtam, hogy mi lenne, ha visszamennék oda. Mert arról SENKI nem tud. Höhőő.:D Bár hozzám nőtt ez a kissé instabil hely. Néha nem tudok írni, néha nem menti le, néha bejelentkezni sem tudok... Hát van ilyen. De megszoktam. És jó lesz, ha egyszer rájövök, hogyan tudok saját sablont csinálni...:P

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr80600896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása