kolibrilina 2008.08.11. 23:14

:S

Szar a kedvem. Nem kellene, hisz tök jó 3 nap van mögöttem, Pattinál voltam terenyén. Nagyon nagyon iszonyúan jó volt, imádom. Fejtegetni, hogy mit csináltunk itt nem fogom, naplómban ott van. A lényeg, hogy kb. az univerzum 2 leghülyébb csaja talált egymásra személyünkben. És olyan nagyon jó, hogy zenei ízlés tökre stimmel, életünk eseményei is, korszakok, stb. stb. Pedig ott az az egy év amivel idősebb. Nagyon szeretem, ő is, minden happy. lenne, ha én nem én lennék. ja, és megbeszéltem Barnával és Hannával is a beképzelt vagyok dolgot, állítólag ők nem mondtak ilyet. Nem tudom, hihetek e nekik, vagy csak könnyebb az öcsémre kenni, akiből minden esetre elegem van, nekem ne kavarja a szart, ami így is alaposan van az életemben.

Van egy területe az életemnek amiről itt nem írok, azt nem akarom kiteregetni. Lényeg, hogy amitt szar a kedvem nagyon... Áhh.

Szept. 5.én talizunk újra Pattival csak, közben meg 10 napot még msnen sem lesz, osztályával Spanyolországba mennek. De 5.én lemegyek velük Terenyére, 6.án Kefír koncert és 7.én velük jöbök vissza. Nagyon jó lesz, ez éltet. Sulit meg már nem várom... Inkább legyen monotonítást nélkülöző, értelmetlen életem...

Holnap tallok Gyurival, szerdán jön kisöcsém kis bnője akiért oda vagyok (sose volt húgom...) úgyhogy vele leszek, aztán jövőhéten valamikor lemegyek apámhoz. Meg kell menjek angolra. 20.ára meg szervezek valamit. Asszem északázás... és leiszom magam... Jut eszembe. Van grappám... Hmm.

 

Szólj hozzá!

Címkék: depis

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr90611542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása