kolibrilina 2008.09.30. 21:04

Elég vicces... Illetve nem, csöppet sem az. Valakiknek nem volt jobb szórakozása vasárnap éjjel, mint 2 óriási vörös horogkeresztet festeni a sulim udvarára... Meg máglyát rakni a padokból. Engem személy szerint megijesztett. Meg nem csak. Ez így elég durva. Látszik, hogy eltervezett dolog volt... Vasadival elment a magyar úgy, hogy erről beszéltünk. Újra rájöttem, mennyire tisztelem ezt a nőt és milyen hihetetlenül intelligens. Mindegy. Nem ez a lényeg, hanem, hogy ilyet meg lehet tenni... Nem akarok túlzottan belemászni a témába, nincs kedvem, szerintem mindenki fel tudja mérni a dolog súlyát. A Vladár leadott valamit, hogy ezek azok voltak akik grafitizni szoktak, de annyira biztos, hogy kamu volt, mint az, hogy itt ülök és gépelek. Valahogy mindig terelni próbálnak ha gáz van... Tipikus. Nem tudom miért nem lehet őszintén elmondani mi van, elég érettek vagyunk már szerintem hozzá. Ez a strucc politika semmire nem jó. 

Ezen felül meg... Hagyuuuk. Olyanszinten unom az életem, hogy az hihetetlen. Vicces.:P Újabban a vicces meg a hihetetlen a 2 kedvenc szavam.:P Leszoktam csúnya szavakról. Most jövök rá.:P Vagyis nem teljesen, de lényegében.:P 

Az agyamra mennek a sorozatok, mindig. Uttálom, hogy befolyással vannak az életemre. Esküszöm, ha ennek vége lesz (meg le is töltöttem mind a 210 részt, ill már csak nem tudom mennyi, mert nem tudok számolni, de 35nél tartok) nem nézek több sorozatot. Kivéve, ha újra adják a Vad angyalt.:D 

Akartam Hitlerről olvasni, de arra jutottam, hogy az eleve szar hangulatom nem tetézem... Bár a dolog ott kezdődne, hogy nem olyan zenéket hallgatok amilyeneket... Fél órája még Enrique Iglesiasra voltam rákattanva. Isteni pasi.:P Rájöttem, hogy minden problémám forrása, hogy nincs belőle egy saját.:P

Szólj hozzá!

Címkék: durva

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr94689702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása