kolibrilina 2008.12.14. 18:57

Hmm

Mégis írok. Még nem tudom miről.:P Olvasom most ugye régi naplóim... Nem mondhatom, hogy tanulságos, mert a tanulságokat már rég leszűrtem, egyiket sem először olvasom újra. Csak újra rájöttem, hogy bár boldogabb voltam 12-13 évesen, de furább is. Megfogalmazni nem tudom, hogy miben.  Az volt a különc korszakom, naggyából. Bár az inkább 13-tól. Musicalek előttig szörnyű voltam. Ha nem én lettem volna én, utáltam volna 'magam'. Aztán 1 fokkal jobb lettem, vagyis 1 ideig úgy néz ki, normális lettem, már magamhoz képest értem, de a 2., valójában 4. naplómból kitűnik, hogy nem. Minden felül meg nagyon fárasztó folyamatosan Daniról olvasni. Nem tudok már belehelyezkedni akkori önmagamba, nem tudom megérteni azt a hű de nagy szerelmet, ami ma már inkább csak illúziónak tűnik. Elképzeltem őt valamilyennek, kitaláltam, hogy beleszerettem, és, hogy tényleg szerelem volt e, vagy sem, nem tudom. Akkor annak tűnt. Végülis mindegy. Ha az nincs, lehet, hogy abbahagytam volna a napló írást. Mert az érzelmi pluszt az adta. A többi hülyeségem meg, musicalek, az osztályban középpontban levési mániám, stb. nem lett volna elég. A tollas (mint madártoll) naplómnál tartok, a következőben emlékeim szerint már értelmesebb vagyok. És kevésbé korlátolt.:P Azután jön a Gáboros, és a mostani, amiből úgy 1 hónap van hátra.:P Megvannak a korszakaim. Mindegy.

Szerdán volt az utolsó klubkoncert. Pattival és Andival voltam. SOHA TÖBBET. Borzalmas volt. Nem értem, hogy miért kell szétlökdösni a másikat, össze vissza sikítozni szám közben is (pedig elvileg a hang a lényeg) stb. Szétvertem (szabályosan kb) minden körülöttem állót, de túl sokan immunisak... Rosszul is voltam, meleg volt, szar volt az egész napom (már tudom, hogy az egész hetem:P) úgyhogy nem voltam vevő az ott zajló dolgokra. 1. sorból 3.ba csúsztunk Pattival. A végén a tömeghisztéria megkoronázta az estét, majd 11 körül egyedül bóklásztam haza... Úgy voltam vele, hogy azon sem lepődnék meg, ha elrabolnának, amilyen szerencsés vagyok. Sőt, lehet az lenne a jó.:P De, mint látható, itt vagyok. És kicsit összeszedettebb is, mint szerdán. 

Van egy pont, ahonnan az ember már röhög a saját hülyeségén, szerencsétlenségén, stb. De én már átbillentem oda, hogy nem akadok ki, nem röhögök, csak nézek tanácstalanul, hogy miért, és hogy és úgy egyáltalán... Nem írok felsorolást, itt északáznék, de hihetetlen dolgokat tudok. Lassan megmozdulni sem fogok merni, mert kitudja milyen láncreakciót indítok be vele. 

Tanulmányi tejesítményem ingadozó. Ha épp 0án vagyok lelkileg, akkor jó. Ha +on, nagyon jó. De mivel mostanság -on voltam, aktuálisan nem túl jó. 2 hét össz. és félév. Csak közbe jön egy szünet. Kell javítanom, de nem vagyok kétségbe esve. A reál tantárgyakkal gondok vannak, de túlélem. Fizikából kellene 3ra összehozni magam, matek, hát 2,2,4, valahogy így állok. Most írtam kb karót... ÖÖÖ, oké, sürgősen javítanom kell.:P Remélem írunk még 1 dogát. Kémiából is. De az 3-ra meg van. Bőven. Bár most az is 1 lesz (ez van, amikor számolni kell...), de felelek majd, vagy írok, mindegy. Más nincs. Töriből felelek 1et, hogy 5 legyek, mert röpit iratott és mondhatni felkészületlenül ért a dolog. Ja és kell egy biosz felelés. Ennyi. Azt hiszem. Hmmm szép jövőhét. De megoldom. 

Gergővel összevesztem. Becsajozott és elszállt.:P És szerinte irigy vagyok a boldogságára. Hát pont nem, csak most nagy a pofája, 1 hete még a Hanna miatt akarta kinyírni magát... Höhh, nem felejtem el. 

Az osztályom egyébként fáraszt. Utálóim száma, gyanítom nem apadt, néha nagyon irritál a dolog. De én csak ilyen vagyok. Ha vennék a fáradtságot és megismernének, talán nem így lenne. Nem alkuszom. Fiúk benti viselkedése primitív. Lányok... No comm. Kb. a szintemből visszakéne fejlődnöm 2 évet ahhoz, hogy betudjak illeszkedni. Valahol elszakadtam tőlük. Pedig régen szerettem ezeket az embereket, én is ilyen voltam, jól éreztem magam velük, stb. Mostmár csak annyit szeretnék, hogy ne utáljanak. csak semlegességet. Nem kell szeretni, én sem szeretem őket, de a békés egymásmellett élés nem zavarna. 

Csütörtökön tánc bemutató óra volt, jó volt, sikerült felzárkóznom, megy a vállon átfordulás, stb. nagyon szeretem ezt csinálni.:) Verem a fejem a falba, amiért annyi évet kihagytam. 

Annyira durván fűtenek, szörnyű. tavaszt akarok. Még 2 és fél hónap.:S Brr. 

Szünetet várom, hogy Patti jöjjön, én menjek, bulizzunk, stb, karácsony meg ne legyen. 

Zsong a fejem, túl sok zenét hallgattam ma. Igen, ilyen is van. :P Be kéne vennem egy mebucaint, de utálooooooooooom. Ennyi. De ünnepélyesen megfogadom, ja nem, én nem szoktam fogadkozni. De próbálok majd többet, értelemsebbet írni. Saját szellemi épülésem céljából is.:P

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr74822802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása