Csináltunk enyhe vodka mámoros állapotban képeket a táborban.  Akkor azt néztük a képeken, hogy unott fejem van. Azóta megnéztem őket többször is nagyban. Nem unott csak... Ezek ilyen "hú de szexik vagyunk" képek. Én viszont baromira nem tudok ilyen lenni. Nem tudok csábos fejet vágni és csábosan pucsítani, vagy akármi.:P  Mert nem ez vagyok. Nem vagyok trampli, vagy fiús lány, vagy akármi, de  a nőies szócska csak érintőlegesen merül fel...  Néha olyanom van, és akkor úgy nézek ki, de amúgy nem. Nővérem tegnap kiakadt, mikor 1 szoknyához felvettem egy nagyon szines pólót. És mikor közöltem, hogy szoknyához sokkal inkább tornacipő, mint valami magassarkú papucska... Azt hiszem akkor mondott le rólam végleg.:P De én szoknyában eleve kényelmetlenül érzem magam. Nem tudok természetesen leülni... Mindig attól félek, hogy kilátszik mindenem.:P Mindenki azt hiszi, hogy az alakommal van bajom, és hallgathatom, hogy basszus, ha nekem ilyen lenne. Lábaimmal spec. semmi gond. Rövidgatya simán jöhet. De nem tudom, nem vagyok nőies. De ez nem is egyértelmű. Mert másrészt viszont nagyon is az vagyok... Hehe, ez naagyon értelmes lett. Igazából már várom, hogy induljunk (olasz...) és megkezdődött a Vad angyal. Bye

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr731151847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása