kolibrilina 2009.06.15. 21:52

Délután

Kifejezetten jó volt. 6an. Meki, szülinapi izé a külön részben egy sokat beszélő hostessel, de jó volt. És kivételesen olyat ettem mekiben ami finom is volt. :P Aztán egy játszótér, hülyülés, utána meg kiültünk a játszótér mellé vizipipázni. Semmi extra nem volt, de jól éreztem magam. 

Azt hiszem tök hülye vagyok. (Az egy dolog, hogy ma saját kezűleg romboltam le blogom viszonylagos ismeretlenségét.) Belementem Gergő blogjában egy idióta konfliktusba Gáborral, ami egyrészt szánalmas, másrészt szükségtelen. Esküszöm, bolond ez az ember. Tudom, hogy rohadtul megváltozott az eltelt 1 év alatt, ez konkrétan 1 hónap után már látványos volt annó... De azért élt bennem remény, hogy nem alapvetően lett egy bunkó khmm. Tévedtem. Vagy csak még mindig annyira bántja az egóját a köztünk történt, hogy így vág vissza. Most. Egyébként, bármiko állnék elébe személyesen, beszéljük meg. Oltson le, ha úgy gondolja ettől több lesz, vagy boldogabb. Vagy visszaad ez bármit abból, amit elvesztettünk. Az egész storyt nem értettem soha, hogy mégis mi a faszom nagy baja lett velem hirtelen. Ugyanolyan vagyok, mint akkor amikor oly nagyon szeretett. Ehh. Isten ments, hogy azt várnám, hogy szeressen. Mi alapján. Egyszerűen lehet normálisan lenni egymás mellett. Csak persze én egy rohadt kurva vagyok, aki még hülye is, ergo nem várhatok normális viselkedést irányomba. Megszoktam.:P De azért egyszer, csak egyszer elgondolkozhatna azon, vajon miért ment akkor tönkre minden? És talán túl kellene látni azon, hogy én szakítottam vele. Szerintem nem ott volt vége... Én akkor megpróbáltam, és akartam, de nem ment. Az nem tudom min változtatott volna, ha személyesen beszéljük meg. Szerintem semmin. Ugyanígy nézne rám. 
Most értettem meg, amit tegnap mondott Patti. Hogy nem szereti, ha tévesen ítélik meg. Amit persze eddig is értettem, és nem szerettem, de azt gondoltam ezen én már túlléptem. Talán így van egyébként, de azért kicsit más egy olyan embertől kapni 1 év után a beszólást (nem is személyesen), aki valamikor konkrétan mindennél fontosabb volt az egész kurva világon... És ez most nem költői túlzás. 2 kibaszott hónapnyi napló iromány ami SEMMI másról nem szól, csak arról mennyire hiányzik... És az egész nem számít már, nem fáj, nem érdekel, múlt. Csak ilyenkor ezek így feljönnek. Hogy nem kamu volt és nem foghatnak rám semmit. Illetve tegyék, csak kibaszottul nem igaz. (felélem a napi 10 csúnya szómat...) Nem kell nagy jelentőséget keríteni ennek, annak, hogy ez milyen barátság volt, legalábbis számomra, csak egyszerűen annyi tiszteletet megadni, hogy ha már a szakítás utáni 1-2 hónapban rám is küldte a drága "barátait", akkor azért 1 év után haggyon már a hülyeségeivel. Miért van az, hogy nem mondtam, írtam róla semmi rosszat (max észrevételként, hogy bunkó), ennek ellenére én kb minden vagyok? És ezt nem kell kimondani, ez elég könnyen megérezhető. Nem értem. Komolyan. Oké, túlzottan felkaptam a vizet és eltúloztam a konfliktust. De a többi igaz. Miért vagyok én a mumus, mikor nekem is lett volna okom köcsögösködni? Pffff. És most, ebben a percben megáldom Danit, akitől 1 rossz szó nem került vissza hozzám, és ahogy őt ismerem, nem is mondott senkinek semmi rosszat rólam. legalábbis nem olyannak, aki azt nyílvánossá teszi. De azt hiszem szeret engem annyira, mint embert, hogy ne akarjon arcoskodni. Meg nem is olyan. 

Esküszöm, fiú barátom sosem lesz Gyurin és Gergőn kívül. Na jó, a másik Gábor még belefér. Gergővel remélem többé nem lyukadunk ki faszságokhoz, de szerintem nem fogunk, nem olyan hülye, hogy velem akarjon bármibe is bonyolódni. És azon is elgondolkozom, hogy egyáltalán szükségem van e nekem pasira... De, SEMMIKÉPP sem osztályból. (most lehet visszafordítani, hogy én sem kellek senkinek úgyse. Ami nincs így, ettől eltekintve bárki meggyőzheti magát róla, hogy de.)

UPDATE: A 300. bejegyzés. És Gáborra pazaroltam. Na mindegy, lesz majd 400. ... És annak nem lesz köze pasihoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr181187592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása