Holnap fel kell kelnem reggel, hogy felhívjam Esztert, mert Patti nem írt be jövő hétre, na miindegy. 

Gyurival beszélgettünk az alkotói válságainkról (jajj de szép ez tizenévesekre vonatkoztatva, ahh), és az a helyzet, hogy nálam az első számú probléma a lustaság. Mindig mást csinálok, mint kéne... Eltelt a nyár fele, de a töredékét nem tettem meg annak, amit akartam. Sosem tudtam beosztani az időmet... Olvasni mondjuk olvasok, most plusznak még elkezdtem angolul Twilightot (megint), jó kérdés miért... Mert elakarom olvasni az Eclipset és Breaking Dawnt és akkor már kell az előző kettő is, de én arra gondoltam, hogy minek magyarul... Meg angolozni is akartam a nyáron. Rájöttem, hogy sokat nem tehetek, csak szó tanulás, arra pedig ez kiváló. Mert egyébként minden nyelvtan, stb megvan, mondjuk 1-2őt át kellene néznem, de az nem nagy dolog. Németet is kéne tanulni, de az meg kit....:D De lehet felhagyok ezzel a hülyeséggel, mert elég lassú. Nadehogy, írás. Van egy halom elkezdett 'könyvem'. Jók és borzalmasak. Van 3, amit valamire érdemlegesnek minősítettem. Ebből 1 viszonylag gyorsan megírható is lenne, vagyis tartanám magam ahhoz, hogy 17ig első regény... Olyan amilyen, csak az elv.:P Nem törekszem Nobel díjra vele. Egyébként sablon love story (ill. nyílván nem olyan, amilyen már van, de a lényeg ugyanaz, happily ever after:P). nem rossz, csak épp az ambícióim nem az ilyenekig terjednek. (Bár én szeretem Meg Cabot könyveit.:P) Viszont ott van a másik kettő. Az egyik az életem 1 részéből merítve a másikat pedig csak elkezdtem írni és meglepő módon, jó. Elég kritikus vagyok magammal szemben ahhoz, hogy ezt meg tudjam ítélni. De ezek több idő és több agyhasználat...:P Na mindegy, késő van, még végzek egy rövid számítást, olvasok, aztán alvás.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr411239730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása