Ahogy gondoltam, úgy ébredtem mint a mosott szar, már elnézést az alpári hasonlatért. Miután fél 1kor lefeküdtem, úgy 1kor rájöttem, hogy nyitott ablakkal képtelenség aludni, mert őrült motorosok száguldoznak a felüljárón ilyentájt. Szívem szerint egyenként lelőném őket, de azzal is megelégednék ha ezt a mutatványt valami csúszós- kanyaros eldugott helyen is bemutatnák és villanyoszlopokról kellene összekaparászni a dns darabkáikat... Tudom, hogy túl agresszív vagyok, de **** anyjuknak kell 1kor, 2kor, néha hajnalabb itt zúgatni a motorjaikat? Néha kocsik is... Mintha egy majd' minden éjjel lévő gyorsulásiverseny mellett laknék. Miután becsuktam az ablakom visszafeküdtem. Aztán meghallottam a Mátétól kiszűrődő zenét amire a több, mint hangos jó jelző lett volna... Miután féligmeddig elhallgattattam még néhány órát forgolódtam így élmény volt 6kor kelni, de áldom az eszem, hogy beállítottam a telefonom 10 perccel későbbre is, másképp elaludtam volna. Így elvégeztem reggeli teendőim és elballagtam a 25ös megállójához. Bár Patti tegnap figyelmeztetett, hogy ne késsek, 5 percet sikerült, ami Patti 15 perces késéséhez képest kis szám.:P Végül sikerült 3 deci kávéval és 1 cigivel végigszambázni az Andrássy "ránk eső" felén így pont időben még egy éjjelnappalizáshoz is, beértünk. Valahol a busz és földalatti között döbbentem rá, hogy nem emlékszem, kihúztam e a vasalót a konnektorból. (Mióta a főnök nehezményezte akkor épp gyűrött- egyébként nem bírom elviselni ha gyűrött ami rajtam van- egyenpólómat, igyekszem élérevasaltan viselni.:P És innentől kezdve a napot az azon való izgulással töltöttem, hogy vajh leégett e a házunk, a szobám és az életem. Szerintem ennyire még nem féltem. Illetve egyszer, mikor a Kinga (tök lényegtelen ember:P) közölte velem msnen lazán, hogy Pattit elgázolták... Aztán elolvastam Patti sms-ét is amire addig nem figeltem föl és életem leghosszabb fél 2 perce volt míg telefonáltam és felvette a telefont. Végülis ez a mai 2. helyre sorolható. Szerencse, hogy Porkival, alias Patti pasija, voltam ma összeosztva, ha eredményes nem is, többnyire egész szórakoztató nap volt. A rettegéstől eltekintve. Porki abszolút jó fej, és elég jól elfilozofálgattunk ott. (Patti, örülj. Jót mondok róla.:) Reggel hívott Szecsa (nem sokkal miután Patti javasolta, hogy hívjam föl és szóljak neki, hogy nézzen át.) a csajbuli végett, teljesen megdöbbentem, hogy jelentkezett. Megkértem, hogy jöjjön át és szóljon öcsémnek, hogy nézze meg a vasalót, de öcsikém vagy nem volt itthon (amit nem hiszek, mert 11 körül volt), vagy aludt... Vagyis tovább izgulhattam. A csajbuli végül elmarad, mert Hanna, pont a lényeg, nem ér rá. Zsuzsit felhívtam, hogy aludjon már itt akkor, de Bencével lesz. Engem meg már megöl ez a magány. És ha nem lenne az üres lakás is, nagyon nagyon egyedül érzem magam. De jó társaság a zoknibábú.:P Bevásároltam, a ház nem égett le, ettem, és filmezni fogok. A holnap izgibb lesz, főzök... 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr431320549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása