Bip. Bip

Ez meg, mert nagyon jó. Megnéztük angolon a Once c. filmet, naagyon jó, és "beleszerettem" a pasi hangjába. Glen Hansard Everytime coverje. Ez itt.

Úgy érzem magam, mintha másnapos lennék. Kevés alvás. Korán felébredtem. Délután aludtam kicsit, de csak rosszabb lett. Mindegy. Azt sem tudom, hogy alvás hiányzik e. Tudok én rosszul lenni akkor is, ha fizikailag semmi gond... Elmesélem mivel telt a napom.

Felébredtem mikor öcsém titokban kiengedte Gyurit. Benyomtam a gépet. Ettem sütit tejjel. Mászkáltam a lakásban. Elmosogattam. Gép elött ültem. Elkezdtem nézni a Ponyvaregényt, de ez nem az a lelkiállapot amikor 2 és fél órás filmet végig tudnék nézni. Máté szólt, hogy jön apa. Rendet raktam, kiporszívóztam. Vissza a géphez. Máté meginvitált egy cigire. Erkély egy ideig. Aztán tv. Apa jött, látott, hozott kaját (és persze elmaradhatatlan kolbász, azt mindig hoz. Már gondolkozunk Mátéval, hogy eladjuk... Vagy visszük tüntetésre...) és ment. Utána nem tudom mi történt. Voltam. Feküdtem, ültem, próbáltam nézni a filmet, de nem ment. Nincs agyam semmihez. Vagy 2 percig gondoltam rá, hogy megpróbálok küzdeni magammal, de fölöslegesnek ítéltem meg. 

Unom a lucskoskáposztát, főznöm kéne holnap, de nincs kedvem. Ki kell menni Hanna elé reptérre, vagyis már megbeszéltem Annával, hogy találkozunk és együtt megyünk a találkozási pontra... Ahonnan majd nemtudomkikkel a reptérre megyünk. (Most remélem véletlenül se olvassa ezt... Mert kiderült, hogy ő is tudja a címet, szerintem már csak az nem akinek gépe sincs...:P) Nem igazán van kedvem kimozdulni továbbra sem... Vasárnap csajbuli ami miatt sütni kéne, meg tervezgetni, de nem fogok. Valószínűleg. Igencsak hidegen hagy a dolog, jó társaság leszek. Ha nem jönne Hanna nem csinálnám. De neki muszáj. Nagyon várja. Hát mindegy. Valahogy megemberelem magam.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr891470456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása