kolibrilina 2010.04.02. 17:11

Punnyadás

Sosem tesz jót az elmeállapotomnak.:P Valójában ezért nem szerettem soha igazán a szüneteket. Előbb utóbb bekattanok.

Morrisons volt, én a 2. óra után ott akartam hagyni. És a dolog számomra nem sokat változott. Szecsa miatt maradtunk azt hiszem, és persze Zsuzsinak kb. mindegy lehetett, viszont én voltam a Szecsának jutó 10/10es pasi nyomi (kisöcsém szava járása) barátocskájának lefoglalója... Hálás szerep. Persze az ingyen cigi meg a pia mindig jó.:P És legalább normális volt és ugyan sokadszorra, de felfogta, hogy nem smárolhat le.:P A dolog pikantériája még annyi volt, hogy mindkét pasival angolul folyt a kommunikáció, ily módon Szecsa meg sem szólalt.:P Én legalább gyakoroltam. Nem mintha az erre a szintű csevejre még gyakorlás kéne.:P Esetleg környezetvédelemre vagy hasonlóra kellett volna terelni a szót, hogy a nyelvvizsgára is legyen haszna.:P Szerencsére éjféltájt sikeresen beestek a fiúk is, így én megmenekültem. De a hangulat már szar volt, a zene is szar volt, az emberekről nem beszélve, és úgy un blokk. Abszintot kurva üres gyomorra többé nem iszom, mert bebaszni nem baszhattam, ellenben amit lehetett szétégetett. És ezúton szeretném itt is közzétenni, hogy NEKEM volt igazam. Mint mindig. Ezzel indított ugyanis Gergő, és ez végül is kárpótol nem kedves megjegyzéseiért felém.:P 

Tegnap nem mentem kerti partizni, nagyon fáradt voltam. Fél nap a városban császkáltunk Zsuval, a következő 2 hétben ez természetes lesz, tudatnom kell kis hazánkban tartózkodó Robbal, hogy ő lesz a férjem.:P (Az egyik. Van másik 3 jelölt is...) Oké, persze, ez nem fog megtörténni, és igazából csak látni akarom. De az tök jó, hogy nyugisak a magyar rajongó lányok, büszke vagyok. Szóval kerti party kimaradt, anyámmal mászkáltam cipőt venni neki, de nem talált semmi megfelelőt, én viszont felpróbáltam egy hmm, kb 10 centis magassarkút, és valójában kényelmes volt. Járni tudok ilyenekben. Más kérdés, hogy a magasságom kicsit túúl rúg a normálison. Szóval persze nem vettem meg. De azért szép dolog. 

Ma ültem a Zone club magasröptű műsorai előtt illetve volt MTV is, nem hiszem, hogy most következett volna be a várt személyiségfejlődés.:P Holnap párnacsatanap, stbstb. Peti szülinap ünneplés. 

Most meg keresek egyéb agybomlasztó tevékenységet. Azt hiszem letöltöm az új How I met részt.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr261890010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása