(van még majdnem 1 órám blogolni, és semmi máshoz nincs erőm/kedvem, kifejezetten ehhez sem, de valamit csak kell csinálni.)

Nem tudom mi a fene bajom van, teljesen irreális. Minden szép és jó, már amennyire... Szóval jja, ez a nyár nem lett épp az aminek terveztem, de a buktató már abban meg volt, hogy még ki sem tavaszodott amikor én már programokat terveztem a meleg, de az esős napokra is. Gyakorlatilag kivitelezhetetlen mennyiségűt. Viszont általánosságban minden helyett punnyadásba süppedtem. (Egyáltalán nincs kedvem felsorolni mi mindent csináltam, kit érdekel...)
Közben meg ma is kifejezetten nagyon jó napom volt, valószínűleg leszívott. Zenélés volt, és annyira tökéletesen, olyan kibebaszott jóra összeállt, hogy mind meglepődtünk.
Ja igen. Megint csináljuk Kármennel és Zsuval, és persze ismét volt meglepetés vendégünk. Minden mint régen.

Folyamatos, idegtépő változásban vagyok, azt gondolnám, hogy majdnem 18ra az ember kiér a kamaszkor hülyeségből, de azt hiszem nekem ez tovább fog tartani. Bár hosszú évek óta maga vagyok a káosz, ez már nem oszt nem szoroz. Valahogy majd összeáll a kép.

Most arról nincs sejtelmem, a maradék, kis túlzással 3 hétbe hogyan zsúfolok bele mindent. Bár azt hiszem valami olyasmi lesz, hogy kiderítem mi van a Balaton dologgal, ha olyanom lesz megyek és akkor a jövőhét ezzel el is telik, ill. szombaton visszajövök, lemegyek apámhoz, pár napig nála vagyok, (se kedvem, se időm, gyakorlatilag...) 26án nagy próba (és talán azon a héten stúdió?) és közben bele kellene nézni 1-2 tantárgyba, illetve szám szerint 2 bulit, 3 Gödörben lévő koncertet, esetleg 1 éjszakai vidámparkozást, koktélozást és Margit szigeten fagyizást terveztünk. Az összes filmes dolog tolódik őszre. Na, már tudom is mivel fogom tölteni a következő órámat. Aztán alvás, mert reggel meegint fel kell kelni. Próbanap. Mennyivel egyszerűbb lett volna fél évig nem jegelni a dolgot... Ná míndegy. Szóval, mivel új, meg kevésbé új céljaim vannak, össze kell írnom őket, hogy az új parafatáblámra kiszögellhessem őket ill. valahogy rá kell jönnöm mindent hogy hozok össze... Valaki adjon nekem plusz mondjuk 25 napot.:P

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr492218052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása