kolibrilina 2007.03.27. 18:46

Megfázva

Hála a pénteki szellőztetésnek az osztályban, most teljesen beteg vok. Bár csak hőemelkedésem van, meg egész nap hányingerem volt és nincs hangom. Ma vtunk fogászaton. Gyűlölöm a fogorvosokat. Beakarják tömni 2 fogamat. Vá, azért se. Nem adom meg magam nekik. Kész a saját gépem, apu tegnap hazahozta. Összeszereltem meg minden, mostmár csak rá kell kössem netre és átküldjem erről a gépről a cuccaimat. bár naggyából megvannak rajta, de ilyen, hogy operaház fantomja stb. kell. Mondjuk kétlem, hogy ezt még ma megtenném. Közepes napom volt. Gergővel beszélgetünk meg minden, szóval a látszata a békülésnek megvan, de vhogy érzem, hogy van egy fal köztünk. Nem tudom, hogy ezt átfogjuk e hidalni valaha is. Andrissal verekedtem, jött Gábor meg Gergő is, hogy leszedjék rólam.:D Nem mintha félteni kéne. Fogászatra gyülekezéskor is verekedtem Andrissal, mindíg elkezd baszogatni és mindíg ez lesz a vége, de a gyökér most felemelt és elkezdtem ütni mire elejtett. Úgyhogy most fáj a seggem.:P Persze pont jöttek tanárok is és hülye T.P kétségbe esve magyarázta a Nyárádinak, hogy mi történt velem. Pedig nem is volt vészes, a tényen kívül, hogy elejtett. Lent portán elmeséltem a fiúknak. Aztán jött Gábor, hogy ő meg Gergő majd vigyáznak rám és őreim lesznek. Mondom jó van, úgyhogy beléjük karoltam és vicces volt.:D Nincs kedvem többet írni. Lényeg, hogy egészen jó napom volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr5451677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása