Ma megírtuk az első írásbelit angolból. Nagyon elrontottam. Kicsit ki is borultam, mert fölösleges volt a tanulás. A töri javítómat is elszúrtam, mert angolra tanultam helyette. Nem is beszélve a nyelvtan röpiől. Holnap matek tz. Másfél órát tanultam rá. Remélem jó lesz. Gyakoroltam és az egyenletek már mennek. Csakhogy a szöveges feladatokat sosem fogom megérteni. Éva, az angol tnőm nem tart több órát, mert dolgozni kezdett és nem bírná energiával. Ettől borzasztó elesettnek érzem magam, mert amíg jártam hozzá úgy éreztem, hogy sikerülhet a vizsga. Hát nem jött össze. És még hátra van a szóbeli is, amihez feltétlenül kellett volna a segítsége. Nem tudom mit fogok csinálni, kétségbe estem. Valahogy nekem soha semmi nem sikerül. Ez van. Bele kellene törődnöm. Utálok mindent. I am hating the world. Mostanság sokat írok a naplómba angolul. Azt hiszem ez a hosszas szótanulás hatása. Rájöttem, hogy mennyire nem tudok szavakat. % év angol tanulás alatt semmit sem csináltam. Nem tudom mit keresek a haladó angolos csoportban. Bár ha nem itt lennék akkor franciát vagy kezdő angolt kéne tanuljak. A kezdő angol meg á-ba van. Pfujjj. A sráccal nem állok sehogy. Elegem van. Fáj és nagyon szar. Nem is írok többet. Semmihez nincs idegem. Vasárnap Attila koncert, az talán feltölt majd. Hétfőn pedig dvd maratont tartunk Virivel.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr7086670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása