kolibrilina 2007.08.18. 16:02

Újra itthon

Jó volt ez a négy nap Virinél.:) Megnéztük a Bridget Jones 2őt, Valami Amerikát, Igazából szerelem c. filmet, Fújd szárazra édes-t, Valahol Európában-t (musicalt, Atti, Dóri:) meg csütörtök este a Mint a kámfor-t. Isteni az a film.:D George Clooney... Mmmm. Betelt a régi naplóm, Virivel elkezdettem az újat. Vagyis ő írta a "bevezetőt". Jó lett.:) Tegnap Gyurci nálam aludt, mert bejött egy pók szerű cucc ami repült. Máté szobályába. Csak ugye az ő szobályuk csak szekrénnyel van elválasztva, így átrepülhetett oda. Gyuri megijedt és elkezdett bőgni. Hmm, kemény fiú.:P Szóval nálam aludt. Annyit beszélt...:P Olyan, mint én voltam kisebbként. Be nem áll a szája. Anyáék elmentek strandra. Egész család, de nekem nem volt kedvem. Nem vagyok nagy strandolós. Ők csak pancsoljanak, én elvagyok itthon.:P Képeket nézek.:) Megnéztem a Született feleségek-et és most elvagyok. És csináltam életemben először tükör tojásokat. És nem csesztem el.:D Finom volt.:) Azt hiszem most ennyi. Majd még úgyis írkálok, de most visszatérek a képekhez.

Szólj hozzá!

Címkék: film

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr65143188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása