Vagy nagyon boldog vagyok, és úgy viselkedek, mint egy bolond kislány, vagy depis vagyok és várom a halált. Nagyon ritkán van olyan, hogy a kettő között vagyok valami semleges állapotban. AZ utóbbi napokban, bolond kislány voltam. És boldog. Nagyon. Találkoztam Pattival, nagyon jó volt, olyan volt, mint régen. Tegnap sétáltam Gáborral, az is nagyon jó volt. Meg úgy amúgy is. Szép az idő, stb. Tegnap este-északa meg farsangot csináltunk Bulcsúnál. Közösségi farsangot. Jó volt az is nagyon. Én meg mégis... Áhh. Nem írhatom le. Nem akarom, hogy tudjanak róla. Zsuzsi tud, de ő még nem depis hangulatomban hallotta a dolgot. Akkor nem volt bennem ennyi érzés még. Amikről gőzöm sincs mik. Igazából semmit nem tudok, félek, rettegek. És nem tudom mit kéne tennem, vagy mit nem... És harcolok magammal, és ezt nem bírom. Nem is akarok többet írni. Egyszerűen nem vagyok abban az állapotban. :S

1 komment

Címkék: depis

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr83312166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sunny 2008.01.27. 00:15:09

Egész és meg nem bontható /Vész Endre / Ez is vagyok, az is vagyok, bánat, derű meg nevetés, felhő, de közben napsütés, beszélek is, meg hallgatok. Mint szervezetem, komplikált, ellentétekből épített, része a múló réginek, s az is, ki véle harcba szállt. Ez is vagyok, az is vagyok, saját képletű ötvözet, amelyben megolvadt hegyek érce-salakja bugyborog. Ne követelje senki hát, hogy kék legyek csak, mint az ég, mint sós a só, - egyféleség, egyhangú rossz egyformaság. Bennem is tél, nyár változik, lelkesség, fáradt fájdalom, s akarom bár, nem akarom, nevet a szív, kiáltozik. S együtt e sok: élő, ható, együtt e sok: a szenvedély, a szirti csúcs, a bányamély: egész és meg nem bontható. :-))))))) gyönyörű-szép napokat kívánok és bár nem mindig írok, azért mindig vagyok és mindig drukkolok neked:-)))
süti beállítások módosítása