kolibrilina 2008.09.21. 21:33

Izgalmas

nap volt... Na jó, igazából semilyen szinten nem.:P Max., hogy megértettem a kémiát.:P Jé, Gyuri mégis bejelentkezett. Illetve elérhetőre váltott. Az agyamra mennek a kedves barátaim akik rejtettben írogatnak nekem, mert nem kíváncsiak az emberekre (jó, ezt megértem), csakhogy az én msnem még naagyon régi. 7.0.:P Ezen a gépen. Ami nem fogja fel, hogy a másik ott van, csak rejtettben, úgy érzékeli, hogy nem elérhető. aminek következtében fél perccel azután, hogy írt az illető, már nem tudok reagálni... Mind1. Közben hallgatom Michael Jackson Dirty Diana-ját és tanulgatok. Imádom ezt a számot. Főleg az utóbbi hetekben kattantam rá. Zseniális.

Holnap német doga, úgy érzem tudom az anyagot, majd kiderül mennyire. angol szódoga, aminek a szavait át kell még néznem, de gyorsan tanulok szavakat. Más kérdés, hogy gyorsan el is felejtem, de holnapig fejben lesznek.:P Meg volt egy rakás házi is, fél feladatot nem csináltam meg, mert nem igazán értettem a dolgot. Vagyis... Haggyuk.:P Továbbá ugyebár kémia felelés, de végre felfogtam a hülye mágneses kvantumszámot, főkvantumszámot meg stb. Sőőt a pálya energiát is, amiből holnap felelés lesz. Meg fizika, de arról változatlanul úgy gondolom, hogy fölösleges... + feladatgyűjteményben volt házim, amim nekemnincs.:P De úgyis gyökvonás, amihez annyi közöm van, mint a kínaiakhoz, akiket utálok.:P Töri felelés meg dettó hidegen hagy, főleg, mert 3ra mindenképp össze rizsázom a dolgot, már nincs erre is energiám. Meg fizikán meg lehet tanulni.:P fél10, lassan elteszem magam holnapra... Pénteken lefeküdtem 10kor. Rendesen meg is döbbentem mikor megnéztem az órát és rájöttem, hogy ilyen korán vagyok álmos... Kiolvastam a zseniális könyvet amit olvastam. Sokakat érdekelhet ez az információ.:P Bár, alapvetően mindaz az információ amit itt megosztok.:P

Elfelejtettem befesteni a körmeim.:P Izgis. Ezzel mondjuk csak azt akarom jelezni, hogy mennyire minuszban vagyok fejben. Egyszercsak az energia tartalékaim is elfogynak és le fog állni minden.:P Nem tudom mi fáraszt le ennyire. a lelki megterhelés... Muhaha. Persze... Végülis, mind1. Ezer éve olvasok 1 Finnországról szóló könyvet, de még mindig nem értem a végére. Nem azért, mert unalmas, csak jön mindig valami más, a végén meg el fog maradni... Pedig érdekel. Na, megyek. Ittam 1 pohár bort, 1 pillanatig éberebb lettem, de kiderült, hogy mégsem.:P

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr34674881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása