Beszélgetés kezdete: 2008. november 15.
(Tired of living like a blind man, I'm a sick of sight without a sense of feeling... )(22:39) Zsófic: szió
(22:39) Zsófic: te ilyen könyv buzi vagy
(22:39) Tired of living: szija
(22:39) Tired of living: köszii
(22:39) Zsófic: ha rendelek a libri.hu-n egy könyvet, akkor van szállítási költség?
(22:40) Tired of living: igen
(22:40) Zsófic: nagyon jól csinálják
(22:40) Zsófic: az üzletbe nem rakják ki
(22:40) Zsófic: így meg odaírják, hogy 5 % kedvezmény
(22:41) Zsófic: és rajta van még kb 15% postaköltség
(22:41) Zsófic: buzi könyvek
(22:41) Zsófic: ki fog kiesni?
(22:41) Tired of living: hien,tamara vagy lüszi
(22:41) Tired of living: rem hien
(22:42) Zsófic: azt tudom, hogy már csak 3an vannak
(22:42) Tired of living: de asszem ha a boltban veszed át, akkor megkapod a kedvezményt
(22:42) Tired of living: jó
(22:42) Zsófic: de boltba nem rakták ki
(22:42) Zsófic: ma volta
(22:42) Zsófic: m
(22:42) Zsófic: könyves boltban
(22:43) Tired of living: http://libri.hu/hu/cikk/fizetes_es_szallitas
(22:43) Tired of living: böngészd át
(22:43) Tired of living: mit veszel am?
(22:43) Zsófic: ő köszi
(22:43) Zsófic: titok
(22:43) Tired of living: mert?
(22:43) Tired of living: káma szutra?
(22:43) Tired of living: lüszi nem esik ki
(22:43) Zsófic: húúú
(22:43) Zsófic: lüszii
(22:43) Tired of living: 
(22:43) Tired of living: hien essen kiiii
(22:44) Zsófic: ő fog sztem
(22:45) Tired of living: jaja
(22:45) Zsófic: tamara am nem szimpi nekem
(22:45) Zsófic: mmint a hangja
(22:45) Tired of living: élőben nagyon nagyon jó
(22:45) Tired of living: így nekem sem volt az míg nem láttam
(22:46) Tired of living: na
(22:46) Tired of living: végre
(22:46) Zsófic: 
(22:46) Tired of living: ezt várom hetek óta
(22:47) Zsófic: azt hittem sokáig bent lesz ez a sárga
(22:47) Tired of living: 
(22:47) Tired of living: bíztam benne hogy nem
(22:48) Zsófic: sztem rohadt jó hangja van am
(22:49) Tired of living: minden 2. színes bőrűnek jó hangja van
(22:49) Tired of living: búcsúdal baromi jő
(22:49) Tired of living: ó
(22:50) Zsófic: aha
(22:50) Zsófic: nekem is nagyon tetszik
(22:50) Zsófic: szegény gyerek
(22:50) Tired of living: ja
(22:51) Zsófic: ki nyeri?
(22:51) Tired of living: viktor
(22:51) Zsófic: 
(22:51) Tired of living: mki sír
(22:52) Zsófic: erre jó ez a műsor...
(22:52) Zsófic: holnaaaap on tour fehérvár!!
(22:52) Tired of living: 
(22:52) Tired of living: ja am, ezért szar h így van a korhatár, mert relnőtt is kiborul
(22:56) Zsófic: örülnék hogy odáig elmentem
(22:56) Zsófic: mondjuk simán megnyerném ha elindulnék
(22:57) Tired of living: persze, alap. akkora hangod van hogy hihetetlen
(22:57) Zsófic: így van
(22:58) Tired of living: 
(22:58) Zsófic: am tényleg jó hangom van
(22:59) Tired of living: az emberek többnyire jónak hallják hangukat
(23:00) Zsófic: de nekem másis
(23:00) Tired of living: és többnyire a környezet is azt mondja
(23:00) Zsófic: hát azér nem
(23:01) Tired of living: ahham nekem is mki azt mondta de mégsem az
(23:02) Zsófic: jó, ne anyukádat kérdezd
(23:02) Tired of living: nem anyámat kérdeztem ő pont nem mondta soha
(23:03) Zsófic: akkor kivert át ilyen csúnyán?
(23:04) Tired of living: hát, apám (aki am nem szokott ilyeneket mondani, rá hasonlítok, gonosz ember) zsuzsi, más barátok meg kevésbé azok
(23:05) Zsófic: és szted jó hangod van?
(23:06) Tired of living: nem. én meg vagyok róla győződve, hogy nincs szóval, a környezetnek sose higgy
(23:07) Zsófic kijelentkezett
(23:07) Zsófic bejelentkezett
(23:07) Zsófic: elég nagy gázban lennénk, ha nem hihetnék a környezetnek
(23:07) Tired of living: nekem nem okoz problémát
(23:07) Tired of living: és house is azt vallja, hogy az emberek hazudnak
(23:08) Tired of living: ami elég sajnálatos igazság
(23:08) Zsófic: na hát őt pont leszarom
(23:10) Tired of living: én sem hozzá igazítom az elveim, de attól még igaza van. te túl sok jót kaptál az emberektől téged alapvetően szeretnek, és pozitív személyiség vagy. én pont nem. szóval más a hozzáálásunk a dolgokhoz ebből eredően
(23:10) Zsófic: de attól még szép a hangom
(23:10) Zsófic: és nem véletlenül kapok jókat az emberektől
(23:10) Zsófic: mert ahoz adni is kell
(23:10) Zsófic: nem megsértődni
(23:11) Tired of living: 
(23:11) Tired of living: szarok rá, én erre
(23:11) Zsófic: később nem lesz túl jó, ha mindenre szarsz
(23:12) Tired of living: am ne gondold, hogy én ilyennek születtem, nem eredendően vagyok rossz
(23:12) Tired of living: nem mindre
(23:12) Zsófic kijelentkezett
(23:12) Zsófic bejelentkezett
(23:13) Zsófic: nem vagy rossz
(23:13) Tired of living: csak negatív rezgéseket kibocsátó
(23:13) Zsófic: az meg rajtad múlik, hogy milyen rezgéseket bocsátassz ki
(23:16) Tired of living: igen, de ezt érték el az emberek. amúgy mind1, már nem vagyok olyan mélyen mint voltam és így jó nekem. és ahhoz ami nekem érték az kell is. plusz, azért tudok jól írni, mert sok a negatív élményem. a művészet szerelmen kívül csak a rossz élményekből tud táplálkozni, a boldogság unalmas dolog. és ahhoz hogy egyszer adni tudjak, ez kell. úgyhogy csöppet sem bánom
(23:17) Zsófic: a boldogság unalmas dolog,
(23:17) Zsófic: ?
(23:17) Zsófic: most irtó nagy hülyeséget mondtál
(23:20) Tired of living: jó, mondom, másképp nézzük a dolgokat. ezzel 1, nem azt mondom, hogy a boldogság rossz, de én többnyire unom. (nekem az számít, amiből építődöm, hosszú távon meg amúgy sincs boldogság) 2, ezt úgy nézve mondom, hogy nem olvasok olyan verset ami arról szól, hogy madarak csiripelnek és süt a nap és boldog a szerző mert szép az élet, mert ez túl sokat nem mond. és nem én vagyok az egyedüli ember, aki nem olvas ilyeneket. (és a nagy költők sem véletlenül nem sok ilyet írtak)
(23:20) Zsófic: most nem az irodalomról beszélünk
(23:21) Tired of living: hát az én életemben az irodalom az 1ik legfontosabb dolog, de vicces erről olyan emberrel beszélni, aki kizárólag sport újságot olvas
(23:21) Zsófic: akkor sem az irodalomról beszélünk, hiába próbálsz beoltani
(23:22) Tired of living: de én arról beszélek a művészetről 
(23:23) Tired of living: csak nem sikerült értelmezd azt a részt ahol áttértem
(23:23) Zsófic: azt látom
(23:23) Tired of living: 
(23:23) Zsófic: ja akkor tehát te azért vagy negatív, mert a boldogság unalamas, és úgyse lehetsz egész életedben boldog
(23:23) Zsófic: hát grat, már boccs
(23:24) Tired of living: nagyon tömören és nem egészen pontosan vagyis lényegében nem
(23:24) Tired of living: azért vagyok negatív, mert az emberek azzá tettek. mondom, nem ilyennek indultam, voltam én kedves aranyos lány is, tisztán
(23:24) Tired of living: (azt már nem ismerhettétek meg9
(23:24) Tired of living: azóta meg még jobb, még több szart kaptam, hát ennyi
(23:25) Zsófic: milyen szart kaptál könyörgöm?
(23:25) Zsófic: egy csalódás, egy rosszul elsült bartság nem tehet ilyenné
(23:25) Zsófic: ezeket kiheverni kell nem lázadni a világ ellen
(23:25) Tired of living: boldog meg ritkán vagyok, de nincs bajom a dologgal, csak tudom, hogy véges állapot, és nem teszek azért hogy más legyen mert művészileg épít
(23:25) Tired of living: nem gáborról szól az életem
(23:26) Tired of living: elég sok mindent tudsz rólam, de közel nem eleget ahhoz, hogy megérts
(23:26) Zsófic: 'nem ismersz'
(23:27) Zsófic: ez a másik nagyon népszerű szöveg a korunkban
(23:27) Zsófic: vicces
(23:27) Tired of living: én is ezt szoktam nyomni öcsémnek, de mondjuk elmondanád zsuzsinak mindazt amit rólam tudsz, ő is szembe röhögne ha azt mondanád, ismersz
(23:28) Tired of living: az ember kicsit összetetteb személyiség annál, hogy 3 óra beszélgetésből megismerd
(23:28) Zsófic: azért nem hiszem hogy 4 év alatt nem sikerült volna leszűrnöm belőled egy kicsiny részt, bár tudom te minden embernél kicsit összetettebb, és értelmesebb vagY
(23:30) Tired of living: hát ez felettébb vicces, am nem. mindenkinek van a másikról benyomása, és nyílván jobban ismersz, mint az osztály nagy része. de én sem mondom rólad hogy ismerlek, mert szerintem felét nem tudom rólad annak, amit tudhatnék. de nem lehet mki mki legjobb barátja. csak ezt kellene belátni
(23:30) Tired of living: nem olvastad verseim, blogom, naplóm, nem beszélgettél velem túl sok témáról osztályon kívül, ergó nem sokat tudsz rólam. 
(23:30) Zsófic: közel nem karok a legjobb barátod lenni
(23:31) Tired of living: ezt valahogy sejtettem
(23:31) Tired of living: ezt csak azért mondtam, mert azok ismerik jól egymást
(23:32) Zsófic: am hhiába mondod,, hogy nem ismerlek
(23:32) Zsófic: vhogy el tudom képzelni a reakcióidat
(23:32) Zsófic: bármire kb
(23:33) Tired of living: abból amit suliban látsz, ahol elég furcsa jelenség vagyok a néha üvöltözős, hisztis hülyeségeimmel. hát, nyílván le tudod szűrni. mind1, nem vitatkozom, vannak emberek akiket nem lehet meggyőzni
(23:34) Zsófic kijelentkezett
(23:34) Zsófic bejelentkezett
(23:37) Zsófic: megkaptad?
(23:38) Tired of living: mit?
(23:38) Zsófic: Zsófic üzenete:
am hhiába mondod,, hogy nem ismerlek
Zsófic üzenete:
vhogy el tudom képzelni a reakcióidat
Zsófic üzenete:
bármire kb
(23:38) Tired of living: Tired of living like a blind man, I'm a sick of sight without a sense of feeling... üzenete:
abból amit suliban látsz, ahol elég furcsa jelenség vagyok a néha üvöltözős, hisztis hülyeségeimmel. hát, nyílván le tudod szűrni. mind1, nem vitatkozom, vannak emberek akiket nem lehet meggyőzni
(23:38) Tired of living: te nem kaptad meg ezek szerint
(23:39) Zsófic: jahh
(23:39) Zsófic: am
(23:39) Zsófic: ez hogy ismerlek nem ismerlek
(23:39) Zsófic: nem annyira összetett dolog, mint azt hinnád
(23:39) Zsófic: é
(23:40) Tired of living: tudod mit gondolok? hogy egyszerű lény vagy. reál agyú, mint az öcsém, apám, és hasonló a gondolat meneted is. el kéne járj jövő hét után induló etika szakkörre amit vasadival beszéltünk meg zsuzsival és talán rájönnél 1-2 dologra
(23:41) Zsófic: minden ember többrétegű ezt aláírom
(23:41) Tired of living: hát akkor?
(23:42) Zsófic: de ha mondjuk van 5 réteged, és abból ismerek min2-t
(23:42) Zsófic: márpedig annyit ismerek
(23:42) Zsófic: akkor nem kell iyleneket mondani, hogy jajj engem senki nem ismer
(23:43) Tired of living: nem mondtam ilyet. vannak emberek akik ismernek. sőt, megmondom, hogy vannak emberek, akik kevesebbet tudnak mint te, mert mondjuk csak 1 réteget ismernek, csak épp belsőbbet. és itt a lényeg. lehet sok felszínes, lényegtelen dolgot tudni a másikról, de az nem ismeret. 
(23:44) Zsófic: nem hinném, hogy nem ismerem egy belsőbb rétegedet
(23:46) Zsófic: am vasadival beszéltek rólam?
(23:47) Zsófic kijelentkezett
(23:47) Zsófic bejelentkezett
(23:47) Zsófic: írtál vmit?
(23:47) Zsófic: dobálgat
(23:47) Tired of living: nem, 1részt még nem volt szakkör, másrészt annyira nem vagy érdekes
(23:47) Zsófic: csak mert úgy írtad
(23:48) Tired of living: nem, csak arra utaltam, ha eljönnél, lehet szélesedne a látóköröd
(23:48) Zsófic: pff
(23:48) Zsófic: ezt inkább nem reagálom le
(23:48) Zsófic: jobb a békesség.D
(23:50) Tired of living: nekem tök mind1. és mivel már úgyis kedves dolgokat gondolhatsz rólam, elmondom, hogy elég furának tartom, hogy utáltad 2 hete a vb-t, most meg megint vele lógsz. ugyanezt játszottad el már velem is, másokkal is, fiúkról hol azt mondod, primitívek, hol milyen nagy arcok. kissé érdekes ez a viselkedés. nem kéne eldönteni, hogy kieről mit gondolsz? vagy legalább 1 hónapnál tovább tartani a véleményed
(23:51) Tired of living: akarom mondani legalább 1 hónapig
(23:51) Zsófic: vbre hirtelen a foci vb ugrott be nézem mivan
(23:51) Zsófic: amismered őt?
(23:52) Zsófic: udsz róla bármit is?
(23:52) Zsófic: hozzám közeledett, és nem vagyok olyan, aki megtagadja
(23:52) Tired of living: én nem és nem is akarok. ezzel nem őt akartam kritizálni, de 2 hete utáltad holott előtte ugyanúgy vele voltál. és hirtelen újra szereted
(23:53) Tired of living: nem kell magyarázni, annyira nem érdekel, elmondtam, hogy érdekesnek tartom. te meg vagy belegondolsz, hogy ilyet az évek során hányszor játszottál, vagy nem
(23:53) Zsófic: nem magyarázkodom
(23:54) Zsófic: de ha egy ember közeledik, és arra hajt hogy megismerjen, vagy legalábbis elérjünk egy olyan szintre, hogy beszélgessünk, akor nem fogom megtagadni
(23:54) Zsófic: ági is nyitott felém, és vele is egész jóban vagyunk
(23:54) Zsófic: inkább te gondolj bele sztem
(23:59) Tired of living: csak az a baj, hogy most hiába közeledik, 2 hét múlva rájössz hogy mégsem olyan jó fej
(23:59) Tired of living: ezt csináltad vele év elején is. meg tavaly év vége felé is
(0:00) Zsófic: gyorsaaan változnak az időők
(0:00) Tired of living: ahha. és azt gondolom hogy ez egy gusztustalan dolog. mert azért arra kíváncsi lennék, hogyan élte meg azt mikor barátnőjének hitt aztán hirtelen hopp leszartad a fejét
(0:01) Zsófic: új arcok és új emberek
(0:01) Zsófic: ki ne találd már, hogy gonosz vagyok
(0:02) Zsófic kijelentkezett
(0:02) Zsófic bejelentkezett
(0:03) Tired of living: nem. de van egy ilyen oldalad ami nagyon nem tetszik. és talán nem én vagyok az egyetlen aki ezt életedben észre fogja venni. és talán azok közül az emberek közűl akikkel ez meg fog történni, én leszek a legjelentéktelenebb
(0:03) Zsófic: am sztem ha a barátnőjének hitt és hipp-hopp leszaroma a fejét...
(0:03) Zsófic: olyan nincs
(0:04) Zsófic: vagy akkor nem voltam bnője
(0:04) Tired of living: a bettivel ez volt. és sütött a szemedből az utálat
(0:04) Zsófic: am nem tudom mikorra gondolsz
(0:04) Tired of living: de ő annak kellett higgyen. ha 2 hétig folyton vele vagy annak hisz
(0:04) Zsófic: sztem nem véletlen hogy dórival leváltunk
(0:04) Zsófic: vagy h levált rólnuk
(0:05) Zsófic: am ha már itt tartunk, gondolom zsuzsi is nagyon boldog volt
(0:05) Tired of living: mikor? 
(0:05) Zsófic: amikor a virágos korszakod zajlott
(0:07) Tired of living: vesd szememre ezt az egyet. te hányszor játszottad ezt? volt, hogy dóri még nekünk is panaszkodott. ennyi. mellesleg ez egyáltalán nem tartozik a témához, mint látod mi megbeszéltük, túléltük és ennyi. te havonta játszol ilyet
(0:08) Zsófic: azt azért megnézném, hogy a dóri panaszkodik nektek
(0:09) Tired of living: izgis is volt
(0:09) Tired of living: am mákod van hogy ennyire szeret
(0:09) Zsófic: csak vhogy nem tudom elhinn, de bztos megtörtént
(0:09) Tired of living: rég ott hagytalak volna
(0:09) Tired of living: kérdezd zsuzsit
(0:09) Tired of living: nyílván hazudok
(0:09) Zsófic: mondom, hogy biztos megtörtént
(0:09) Tired of living: ekkora faszságot nem találnék ki
(0:10) Zsófic: jó, bocsi de ismerve a dóri gondolatiat rólad,nem hinném, hogy pont hozzád megy panaszkodni
(0:11) Zsófic: am
(0:11) Tired of living: én is ismerem a dóri gondolatait rólam, mert látom a szemében, bár am képmutatónak tartom
(0:11) Zsófic: ha ebből a beszélgetésből kihozod, hogy most téged is megutáltalak egy pillanat alatt, akkor félreismertél
(0:12) Tired of living: nem vagyok benne biztos. (de nem is állítottam, hogy ismerlek, az te voltál, rólam) nyílván nem lettem szimpatikusabb
(0:13) Tired of living like a blind man, I'm a sick of sight without a sense of feeling... megváltoztatta személyes üzenetét erre: "pontosan Patti. tökéletes mondat. még ha az is mondta, aki:P:D"
(0:13) Zsófic: sztem sak beszélgetünk, nem kell fölkapni ilyen utálkozós esteként
(0:13) Zsófic: csak kijön belőlünk
(0:14) Zsófic: sztem tökjó
(0:14) Tired of living: nem fogom fel, nem utállak. csak mint mondottam volt fentebb, van egy ilyen furcsa oldalad amit sosem fogok megérteni, nálam egyre fontosabb az őszinteség.
(0:14) Zsófic kijelentkezett
(0:15) Zsófic: írtálvmit?
(0:15) Zsófic bejelentkezett
(0:15) Tired of living: Tired of living like a blind man, I'm a sick of sight without a sense of feeling... üzenete:
nem fogom fel, nem utállak. csak mint mondottam volt fentebb, van egy ilyen furcsa oldalad amit sosem fogok megérteni, nálam egyre fontosabb az őszinteség.
(0:17) Zsófic: az emberek kifürkészhetetlenek
(0:17) Tired of living: jó, hogy erre rájössz
(0:24) Zsófic kijelentkezett

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr7776750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása