Velveten kommenteltem 1 Király Lindás, Viktoros cikkhez, pontosabban az ehhez született hozzászólásokhoz. 

elég vicces, hogy ennyi embernek nincs jobb dolga, mint Viktort szapulni... Meg egy ezer éves bakin csámcsogni. Nem attól magyar valaki, hogy tudja a Himnuszt. vannak jópáran akik tudják, közben általánosságban magyar történelemről, a nagy alakokról meg semmit. Ennyi. Másrészt, valahol már olvastam egy kommentben, hogy ha ennyi pénzük van akkor minek megasztározna? Logika? Egyébként lehetne előítéletek nélkül hallgatni, észrevenni a fejlődést, meg esetleg olvasni/nézni 1-2 nyilatkozatát és a sok okos rájöhetne, hogy mennyire intelligens ember. De egyszerűbb fikázni, hogy hogy néz ki, nincs hangja, amerikai és a nővére már sok sok éve elrontotta a Himnuszt. (Mindenki családja tökéletes? Nem erről kéne ítélni...)Gratula mindenkinek. Hajrá Viktor!!!(amúgy vannak nekünk magyar "sztárjaink" is, Tüncike, Bódy Sylvi, Győzike- mert roma, de itt született, hát azon a vonalon menve, hogy Viktor amerikai, mert kinn született Győzi is magyar- stb. sajnos eddig terjed celeb ismeretem. Ők aztán adtak valamit a világnak, nem? Mégis sztárok.) Befejezem, mert így is túl hosszú voltam...

Abbahagytam, mert éreztem, hogy elragad a hév és senki nem örülne 2 oldalas kisregénynek... Vagy csak nem olvasnák el, akkor meg sok értelme nem volt, nem mintha így lenne.:P Csak folytatni akarom, ezért jöttem ide. Apu már tegnap kifejtette, hogy soha az életben nem fogok ide beilleszkedni (magyarok közé), mert teljesen más a mentalitásom, más közegben nőttem fel, más értékek szerint és nagyon sok vér keveredik bennem, és nem rosszul. Egyetértek vele. Rájöttem az elmúlt héten, hogy az osztályom tesz olyanná, amilyen egyébként vagyok. Negatív, pesszimista, ideges, stb. Túl sokat vagyok összezárva primitív emberekkel. Fórumokat, kommenteket sem kellene olvasnom, erre már rájöttem, mégis teszem, bolond vagyok én is. Nem az ellentétes véleményt nem tudom elfogadni. Arról van szó, hogy (mindegy milyen témában) írnak emberek, okosak, műveltek, stb, legalábbis így gondolják magukról, de a véleményüket nem képesek kultúráltan, vagy érvekkel alátámasztva kifejteni. És ütni tudnám ezeket az embereket... Legjobb lenne karanténba zárni mindet, felrakni egy hajóra és kirakni őket egy lakatlan szigetre, egyék meg egymást. Grr. Lehet, hogy csak azért nézek hülyének minden 2. és 3. embert mert kamasz vagyok és ilyenkor az ember mindenkinél okosabb, de azért kétlem. Ennél, talán, értelmesebb vagyok. Meg nem mindenkinél vagyok okosabb.:P De szerintem érdekes, hogy alig 16 évesen így gondolkozom... Talán van valami alapja.:P (Az egómon túl.) 

Folytatva a kommentet. Illetve ahhoz kapcsolódóan. Nem kell szeretni Viktort, de ha valaki ír egy róla szóló cikkhez, videóhoz, akkor az legyen már képes kifejteni a problémáját vele, és ne csak annyit, hogy fúj amerikai és lófejű, stb. Meg nyávog. Az 1 dolog, hogy szerintem nagyon tud, teljesen laikus vagyok, úgyhogy ez nem mérvadó. De talán más, zenében nagyon jártas embereknek lehetne hinni, ha már egyszer azt mondják, hogy igenis nagyon tehetséges. Kétlem, hogy az egész "sztárvilágot" lefizette volna az apja. (Amúgy nem tudom azt sem, miért kell az anyagi hátteret firtatni, kinek mi köze hozzá? Amíg a nép nem képes kivonulni és kultúráltan! tüntetni az országot tönkretevő, elbutító kormány ellen, valamint az irreálisan magas politikus fizetéseket is tétlenül nézi, addig szerintem ne pont az ő pénzügyi helyzetük foglalkoztassa az embereket. De nem politizálok.) Az, hogy hosszú évek elteltével is a Himnusz dolgon csámcsognak, elég szánalmas. Elszúrta, mindenki hibázik. Számomra egyébként a Himnusz semmit nem jelent (lehet megkövezni érte), mert nem hiszem, hogy az határozza meg a magyarságom, hogy tudom e az egyébként szörnyű himnuszunkat. Engem határozottan letör. Szerintem felnőtt, saját élettel rendelkező egyéneknek nem ez kéne legyen legnagyobb szívfájdalma, hogy Király Linda valahol, valamikor elrontotta a Himnuszt. Csak a jellemző magyar egoizmus... (Mint a mi tartottottuk a hátunk, hősi a múltunk, stb. Ezek sem hatnak meg, mert ettől nem leszünk előrébb... Mellet veregetni lehet, csak épp a mostani helyzet nem változik. De még mindig nem politizálok.:P) Másrészt, nem másokról kell az egyént megítélni. Biztos, hogy mindenkinek van egy olyan ismerőse, rokona, akit letagadna. Gondolom örülne, ha róla ítélnék meg... Persze tudom, hogy Viktor nem akarja letagadni, csak ezt az eseményt múltként kezeli (mivelhogy az, jó vagyok.:P) Csak példa volt. És annyit még, mert azért ez már ide is sok, hogy tényleg vannak nekünk ún. celebeink. Szidják azokat is rendesen. De hé, akkor miért veszik a best-et, storyt, stb szennylapot amit messziről kerülnek az értelmesebb emberek? Miért érdekli az élete ezeknek az embereknek a nagy okosokat? Ha pedig ennyire utálják Viktort, hát nem kell vele foglalkozni. És ne az bántsa már az önérzetüket, hogy esetleg megnyeri, főleg, hogy ha égés is lesz (ha ő nyeri meg, és szerintem nem lesz az), még mindig kisebb, mintha "aranytorkú" Dávid, és ő áll ki a kapcsolat koncertre. Mert az a srác meg azt hiszem képtelen szép hangokat kiadni.:P És, nekem ugyebár a musicalek miatt pont szimpi volt kezdetektől, csak épp valamit nyújtani is kellett volna. Márpedig az egyetlen ami igazán értékelhető volt az a Macskajaj, színjátszási képességeinek szempontjából, és ennyi. Azt meg nem fogom megérteni miért kell olyan emberrel foglalkozzanak akit utálnak... Szidni mág pláne nem tudom miért kell, mintha ismernék.:P Amúgy nyílván engem is minősít, hogy erről képes vagyok ennyit írni, de ez már nem érdekel. Ha valamiről van véleményem, megfogalmazom. Legalább ÉN megtudom. Írni meg ugye nekem nem fáradtság meg semmi, ezt is élveztem. Azt is elmondom, hogy Viktort nagyon szeretem, szerintem nagyon jó (ami lejöhetett már, na meg említettem volt, fentebb) és abszolút szimpatikus emberileg is. Nyilatkozatok (oké, azért bevallom, miatta megvettem a került szennylapokat és a többit, de ilyen sosem volt és sosem lesz) alapján, videókban amik elhangzottak, és az egész kisugárzása nagyon pozitív. Másrészt voltam 3 klubkoncerten, kedden a karácsonyi adás felvételén (erről nem fogok bővebben írni, hehe, de jó volt nagyon. Viszont remélem, hogy nem lesz benne a fejem a tv-ben, mint egyik klubkoncert után, amit mondjuk szerencsére nem láttam...) (kaptam puszit is tőle, nemmondommegmiért) és azért így nem csak kisujjamból jött az, hogy intelligens, aranyos ember. És ugye nekem csak külső így sem elég. Szóval felszínnek nem szokásom rajongójává válni. (Jó pasi listámat már nagyon rég írtam, meg abból nem kell kiindulni, az elsősorban külső volt, kivéve az 1. helyezettet, mert Attila nálam mai napig number one, még ha nem is egy adonisz, meg ilyenek, fantasztikus ember.) Egyébként egyértelműan túlbecsülöm magam. Értelemben, realitásban, mindenben. Nem mintha zavarna, csak megnyugtatásul mondom az erre járóknak, hogy legalább tisztában vagyok magammal. 

Nem írok mást. Kármennel beszéltem ismét, zenélni fogunk.(?) Állok elébe. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr87830768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása