kolibrilina 2009.01.10. 00:56

...

Felszínes, női téma következik. Avagy, mi mást csinálhatna az ember lánya hajnali fél 1kor, mint azon töpreng, milyen színűre festesse a haját. Elmesélem a problémám. Egyrészt, kitaláltam, hogy megnövesztem a hajam, a szokottnál jobban. (Én eleve hosszú haj párti vagyok, utoljára 3.os koromban volt fülcimpáig érő hajam, olyat soha még egyszer...) De, most elkezdtem azon gondolkozni (amin amúgy mindig, mielőtt fodrászhoz megyek), hogy mi lenne, ha rövidre vágatnám. (nem fölcimpa. Csak áll.) Tudom nagyjából hogy állna, mert abból adódóan, hogy lépcsőzetes, elöl a hajam kijön ha összefogom. Jött. Már nem, hosszú. A lényeg, hogy az jó lenne, de nem vagyok benne biztos, hogy a rövid haj (nekem az) nem lenne e rám rossz hatással... Másrészt tél van. pont télen ilyet csinálni... Bár annak ellenére, hogy még másfél hónap van tavaszig, már most arról beszélek, hogy mindjárt itt a tavasz. Amit nem gondolok komolyan, csak próbálom így nyugtatni magam. Napjában 20x mondom el, hogy legyen már tavasz, hátha egyszer teljesül. (Külön hasznos is lenne, így gáz válság idején.:P) Eltértem a tárgytól. Szóval ezt most képtelen vagyok eldönteni. Viszont ha nem megyek fodrászhoz 2 héten belül, biztosan levágom a fejem. Hagynom kellene göndören mindig, az sokkal én-esebb, mint ha vasalgatom, csak miért egyszerűsíteném a dolgokat?:P (Most azért irgyelhetőek a problémáim, nem?;D) A másik az a szín kérdése. Mivel nem néznék ki, mint egy még egyben lévő hulla? Fehér vagyok. Nagyon fehér. Ami nem zavar. Csak épp riasztó nem szeretnék lenni.:P Mindenképpen barna árnyalat. Azt is tudom, hogy nem sötét. Holnap lerángatom Pattit dm-be, ha már úgyis jön.:P Elmegyünk megnézzük moziban is Twilightot.:D Szóval azt is ki kell találni. áhh. Sőt, még anyuval közölni is kell nagyszabású terveim. Gondolom kell majd egy kicsit győzködni, de felajánlhatom, hogy nem beszélek 1 hónapig embergyűlöletről.:P Kissé irritálja már néha. Egyébként azért döntöttem most el, hogy befestetem, mert rég gondolkozom ezen, mostanság a szokásosnál is többet és ha ez így van, gondolom meg kell tenni. Amúgy sem rajongok a hajam színéért. Semmilyen barna. Plusz ha befestetem, rákényszerítem magam arra, hogy többször menjek fodrászhoz és így kevesebbszer nézzek ki úgy, mint egy furcsa lány aki arra a bizonyos magyar pásztorkutyára szeretne hasonlítani... Hát ezt most mindent jól megaszontam, ennek örömére lefekszem, és reménykedem, hogy aki először téved erre és ezt elolvasta (ne adj' Isten), az nem gondolja majd, hogy eddig terjed az értelmem. (Éjjel hajfestéstől és tsairól írni...Hmm.) Jó éjt.

Szólj hozzá!

Címkék: beteg

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr11868536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása