kolibrilina 2009.02.26. 22:31

Fáradt, stb...

Csak benézek. Megírtam a magyar fogalmazást... nem lett egy remekmű, abból adódóan, hogy egy dícsőítő szöveget kellett írni, én pedig nem vagyok jó seggnyalásban.:p Ráadásul polgármesternek... Pff. Na mindegy, bár tartok tőle, hogy nem kapom meg a szokásos 5öst, mivel mostanában nem vagyok a Vasadi kedvence, úgy érzem... Ami nem tudom miért van. Semmit nem tettem ellene. Jó, az utóbbi időben nem voltam a leg aktívabb, mert le vagyok merülve... De ezt ellensúlyozandó a legutóbbi csoportmunkát nagyrészt egyedül végeztem el.:P Elemezni kellett egy Janus Pannonius verset és egy Petőfi verset és összehasonlítani őket. Angolon meg kifejezetten ellenséges velem... Nem tudom mit kéne csinálnom.:P Ő az egyetlen tanár akinek adok a véleményére, illetve akinek foglalkoztat a hozzám való viszonyulása. Hát ez van... Fentebb írtam, nem tudok nyalizni. (Tegnap a Gergő mondott valamit a matek tanárnak, mire ő, hogy húzza vissza a nyelvét, de jól esik a talpamnak.) 

Próbálok egyben maradni. Elsősorban a tanulás foglalkoztat most, muszáj belehúzni, csak közben van valami ami miatt nem tudok koncentrálni... Megesik. Ha nem változik gyorsan valami, egészen biztosan megbolondulok...

 

Nem azért raktam be, mert nem tudom mi, hanem, mert szerintem ez egy nagyon szép szám. Egyébként megeshet, hogy egyszer már beraktam... Kitudja. Nem foglalkoztat. 

Majd írok...

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr82968676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása