kolibrilina 2009.04.16. 18:52

:)

Egyszer volt hol nem volt, volt egyszer egy süni és egy...

Jó, nem írok hülye mesét. Az nem én vagyok, még így sem. Bár állítólag megváltozott az arcom. Talán igaz, mert mosolygok meg vigyorgok. Ami elég fárasztó hosszabb időn keresztül nekem aki nem vagyok hozzászokva... De nem akarok változtatni ezen. 

Lényegében összejöttünk Danival. A réégi... Sikerült visszalyukadni ide. Egy ideje. De ez most így jó.:) Valami jó. Nagyon.:P És ez furcsa. Nem kis munka lesz még ledönteni a falakat amiket emeltem...:P Bár már tisztában van vele, hogy nehéz eset vagyok, úgyhogy nem érik meglepetések.:P Megyek sétálni öcsémmel.

Legyen holnap.:P

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr761069259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása