kolibrilina 2009.06.11. 23:35

Nevetséges,

9 után mennyivel jobban fog az agyam. Nappal gyakorlatilag képtelen voltam tanulni. (persze nyugtatgattam is magam, hogy majd éjjel.:P) Meggyőződésem, hogy bagolynak kellett volna születnem. Lehet, hogyy tévedésben vagyok a kolibrival, mint kedvenc állattal.:P 

Barnabás drága pillanatokon belül el lesz küldve a sunyiba... Felettébb pofátlan módon kérdezget az anyagról a legcsekélyebb hála kifejezése nélkül, és nálam a köszönöm alap szó. Másrészt a gyerek így is a bögyömben van, és nem hat meg, hogy vélhetően soha többé nem találkozom vele. (Visszamegy Kanadába, de szomorú.) Elég sokszor volt paraszt, de ennek ellenére szinte mindig kedves voltam vele... Mert mindent a csodabogárságával magyaráztam, azt ugye meg, én tudom értékelni. De közben csak szimplán hülye. És azóta, hogy elkeverte a sulinaptáram, egyenesen ölni tudnám, ahányszor a közelembe kerül. Nem beszélve arról, hogy neki szavalhattam el, hogy Ó Rómeó... Ha nem tudom, a Tomikával adtuk volna elő az erkélyjelenetet sem lehetett volna rosszabb... És most megtanulom a Petrarca verset...

Noboyushi Funabachi             üzenete:
*csa
*mibol kell a harom memoriter
*?
I guess it's time I run far, far away, find comfort in pain,all pleasure's tha same:it just keep me from trouble üzenete:
*akármi amit az év során vettünk. memoritert:P én sem tudok többet
*volt két janus pannonius
                 Noboyushi Funabachi             üzenete:
*pff
I guess it's time I run far, far away, find comfort in pain,all pleasure's tha same:it just keep me from trouble üzenete:
*meg a gloster monológ
*ami nem tudom melyik
*többet nem tudok segíteni, légy kreatív
                 Noboyushi Funabachi             üzenete:
*jo
I guess it's time I run far, far away, find comfort in pain,all pleasure's tha same:it just keep me from trouble üzenete:
*és volt szabadon választott petrarca
                 Noboyushi Funabachi             üzenete:
*jo
*te mit tanultal mond el
I guess it's time I run far, far away, find comfort in pain,all pleasure's tha same:it just keep me from trouble üzenete:
*ilyenkor az átlag halandó egy egyszerű, 4 betűs szót szokott mondani:P
*még semmit
*az egyik petrarca lesz, ennyi tudok
                 Noboyushi Funabachi             üzenete:
*aha
*az klassz itt van fel ejfel es meg egy memoritert sem tudsz
I guess it's time I run far, far away, find comfort in pain,all pleasure's tha same:it just keep me from trouble üzenete:
*igen, csak az én agyam nem olyan mint a szita, és 1 vers 10 percet vesz igénybe az életemből
                 Noboyushi Funabachi             üzenete:
*jo
*mellesleg kosz az arnyalt utalast az elmeallapotomra
I guess it's time I run far, far away, find comfort in pain,all pleasure's tha same:it just keep me from trouble üzenete:
*köszönd, hogy csak árnyalt

 

Ez nem a teljes, csak a mostani, volt még néhány, de bezártam az ablakát mindig, mert fölösnek éreztem.:P


 UPDATE: 1 vers pipa, 8 tétel pipa, 10 perc pihi pipa. De kezd eluralkodni rajta az álmosság. Túljutok rajta 1 után, csak addig kell nyitvatartanom a szemem. Lehet, hogy hagynom kéne a most következő egyik legrosszabb tételt.:P Ja nem, még nem az jön. Még az előző hosszas vége... Lefogom rövidíteni.:P Még jelentkezem. 

Update2: Ha dolgozatra tanulnék, ezen a ponton zárnám le a dolgot egy gyors mozdulattal a kikapcs. gomb felé... Így azonban azzal próbálom lelkesítesni magamat, hogy vége lesz. Ezt bevágom holnapra, aztán még 1 matek, amitől furcsa mód már egyáltalán nem félek, és vége. Annyit alszom amennyit akarok, és azzal foglalkozom amivel akarok. Úgyhogy húzz bele bébi...

Update3: Cseresznyével próbálom létfentartani magam.:P A dolog továbbra sem túl szórakoztató, bár így hátulról mentelve jobb. Kéne egy taktika. Monjuk, csak a párosakat tanulom meg.:P A 13. a legkönnyebb, azt kéne húzni.:P Mint 5.ben, amikor kialakult bizarr tradícióm, amihez már babonám is kötődik, hogy mindig 13.nak megyek be vizsgán. 5.ben azért mondtam, hogy én akkor akarok, mert nem is tudom, kísérteni akartam a sorsot?. Úgy gondoltam szórakoztató lesz ez a szám. Amikor kihúztam a 13. tételt és egyben az egyetlent amit úgy gondoltam, nem tudok, kevésbé tűnt poénnak. Aztán valahogy 5 lett.:P És azóta minden vizsgát megúsztam, még a latinra is összekapartam egy 3ast, pedig annyit tanultam, amennyi ide is van írni. Pontosan tudom, hogy ha csak átfunám az összeset, meglenne a 3. De most valami perverz késztetést érzek rá, hogy végigtanuljam az északát és sanszom legyen az 5re. Ha 3 lenne a vizsga, akkor is legrosszabb esetben 4 lennék. Ez inkább az önbecsülésemről szól. Nem lehet 3. De egyébként, ha olyat húzok, összehazudok magamnak egy 4est simán. Igazából minden a tételen múlik... Jó, most vissza.

Update4: Barna esélyes a letiltásra. Az ablakrezgetés a halálom. Na jó, egész normális volt, úgyhogy nem. (De a köszi szócska betűit sajnos nem sikerült megtalálnia továbbra sem.) Ja és a felén túl vagyok!!!! még 2 és fél órát tervezek rászánni, de ha kell többet. 

update5: Megvan 20, maradt 6. Azt hiszem még 2őt megnézek, belelapozok valami könyvbe, de 4kor lefekszem. Akkor alszom 3 kellemes órát:P Bízok az agyamban és a szerencsémben. (Ami sose volt:P) Mondjuk a 20ból 15 olyan amit kihúznék... Remélem legalább nem a most kimaradt 6ból fogok. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr881180064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása