kolibrilina 2009.06.15. 12:30

Matek vizsga

Felkeltem, a testem kávéért ordított. A 3 óra alvás következménye. Becserkésztem a kávéfőzőt, benne illatozó életmentőmmel. Visszavonultam és a tételek fölé kuporodtam. Adott idő alatt átnéztem szinte mindet, majd elvégeztem a reggeli rituálét és felöltöztem. Idő bővében voltam, ezért próbáltam még tanulni. Rettegtem, így a koncentrálásra esélyem sem volt. Próbáltam írással megnyugtatni magam, de nem ment. 9kor elindultam. Megérkezésem után elcsevegtem a büfés nénivel sok értelmetlen dologról. Felballagtam a vesztőhely emeletére. Csak néhány ember. És annyira gyorsan, hogy szinte fel sem tűnt, benn voltam a teremben. Fuccs az eltervezett kérdezz feleleknek amit Zsuzsival akartunk még megtenni, hogy megtudjam amit nem tudok, mert nem ért be időre. Mielött bementem azon gondolkoztam, hogy elfutok, éreztem, ahogy a tudás szó szerint elszivárgott a fejemből. Léket kaptam. Bementem és húztam 2 tételt. Kissé megnyugodva konstatáltam, hogy algebrából azt húztam, amit leginkább akartam (statisztika), geometriából pedig a négyszögek,sokszögek tételt. Leültem kidolgozni, először bepánikoltam, hogy nem emlékszem semmire, de valahogy mégis betöltöttem másfél oldalt. Én következtem. és

MEGCSINÁLTAAAAAAAAAAAAAM!!!!!!!!!!!

Egy hihhetetlenül elképzelhetetlenül óóriási zseni vagyok. Konkrétan 3 kérdést tett föl geometriához, de jól válaszoltam. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

NEM BUKTAM MEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Igazából nem tudom még a vizsga eredményt, de a szóbelim a 30ból 25 legalább van. 34et értem el az írásbelin, ami kevés, de összeadva a szóbelivel megvan a 2 mindenképp, és nekem ennél több nem kell. 

Zsuzsival bementünk plázába, nem volt túl érdekes, csak az eső miatt lőttek fagyizási szándékainknak. Nemsokára találkozom vele, megyünk találkozni a többiekkel (akik nem tudom kik), mert Hanna szülinapját fogjuk ünnepelni. Most nincs más.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr591186098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása