miért vannak hihhetetlenül hülye anyák?

Nem az enyémről van szó, az ugyan néha kezd hasonló tüneteket produkálni, de ő csak szeret hisztizni... (Amit én ugyancsak, de dolgozom a dolgon.)

Most per pill Szecsa anyján akadtam ki (ismét), de Pattié ugyanoda sorolható. Csak az övét néha meglehet érteni. (Jut eszembe, vele álmodtam. Vagy velük.:P Pattival voltam és felhívtam anyukáját, hogy találkozhat e velem vasárnap. Ami ma van és úgyfest, hogy nem... De nem értettem az álmot, mert fejben tudtam, hogy mi vasárnap találkozunk, akkor hogy lehet, hogy velem van. Elég vicces volt.:P)
Szecsa anyját nem tudom megérteni. Most épp azt, hogy miért kell MINDENben korlátoznia. Tegnap voltunk várásolni, Szecsa vett egy gatyát (amit úgy eleve nem engedett neki, de apjától kért pénzt) erre az anyja elkobozta. Nem tudom mi az indok, csak sejtem, de egyszerűen NEM értem. Szívem szerint bezárnám egy sötét pincébe. Megérdemelné, hogy .............. Szecsa .................. (Nem írhatom le, mert ez az ő magánügye és túúl sok ismerős olvas.:P)

Patti neked meg telepatikusan üzenem, hogy hívj feeeel! Mert nem fog elengedni a kedves anyám, ha nem szólok időben.:P (pénteken azon hisztizett, hogy szombat du.-ra mondtam a hazaérkezésem. Dehát könyörgöm. Majd mikor megemlítettem neki, hogy 1 év múlva már el is költözhetnék, közölte, hogy nagy a pofám. De akkoris.:P Mindegy, az enyém kispályás.) Szóval vedd észre a visszahívósokat!

Nem ide írom a többit. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr551442174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása