kolibrilina 2010.03.11. 21:48

oo

Azt hiszem pillanatokon belül elalszom. Pedig, kellene még fizikát és nyelvtant is tanulnom. Nem beszélve a nagy mennyiségű ecdl kérdésről amit be kellett volna gépelnem holnapra (de nemhogy holnapra, soha nem fogom begépelni....), de mivel össze vissza vannak a kérdések és gyakran ugyanaz, úgy döntöttem nem én leszek a szorgos diák aki önfeláldoz... És szintén holnapra kellett volna megírnom a beszámolót a Ki mit tud-ról az évkönyvbe... Amit nem tettem meg. Elkezdtem, de át kell írnom és befejezni, remélem hétfőn már meg lesz, különben lenyakaznak.:P A nyelvtan, fizika és ecdl miatt is megeshet ez, de pillanatnyilag olyannyira fáradt vagyok, hogy semmilyen szörnyű lehetőség nem riaszt. Nulla lelkierőm van most bármire is, túl sok volt az angol mára és leszívta az agyam teljesen. És ez a hó... Nem kell ecsetelnem már azt hiszem mennyire örülök neki... 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr951832669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása