Nem is tudom miért kezdek bele, képtelen lennék most leírni a hetem. Vagy bármi mást. Fárasztó hetem volt nagyon, de eredményes is. Két 5össel és egy 4essel csupán rég zártam hetet. Ja nem, van egy 2es matek is, ami számomra matekból tökéletes pillanatnyilag, szóval igen, jó hét volt ebből a szempontból. Másból meg nem volt rossz. Kíváncsi vagyok a magyar tzre, a mai fizika az blöááá, nem tudom a keddi óra mely pillanatában jelentette be, hogy megint doga... Pedig kivételesen csoki evésen kívül semmi "rendbontót" nem csináltam. Bár a kémia felelés után kipukkadtam és már nem ment a minimális koncentráció sem semmire. 
ésmostangolnyelvvizsgárakészüléskétezerrel
Be kellene fejeznem a külön angol házim, de már azt tervezem, hogy aludni megyek. Csak 9ig próbálom kihúzni, nem feküdtem le 8kor ööö, hát, valamikor idén igen amikor végkimerültem, de amúgy nagyon rég. 

Jajne, eszembe jutott valami....

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr821853137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása