kolibrilina 2009.10.03. 14:29

360.

Ezt csak azért tudom, mert megnéztem mennyi volt eddig, mertugyanis ki kéne választanom valamelyikből valami gondolatot... Egyelőre nem találtam meg a megfelelőt, de nem adom fel.:P  

Nagyon nagyon irigy lettem, mert Gergő felhívott és elmesélte a tegnap estéjüket meg unblokk a hetet és míg ők tönkrealkoholizálták a májukat és bulizták az agyukat, én végig betegeskedtem és max a sok gyógyszer volt káros. Ezz szar. 
Így aztán most a pénteket várom, mert buli Krissnél, 2 hét múlva meg tervek szerinte Halloweeni party, éés vannak még terveim.:P Már csak azt nem tudom, hogy a jövőhétvégére tervezett shoppingolást hogyan fogjuk megvalósítani józanodás közben. Mindegy, megoldjuk. 

Van egy csomó energiám és jó kedvem és ez tök jó. És meglehetősen szokatlan. Félek, optimista leszek a végén.:P:) 

Legyártottam az angol házijaim, most zenére összpontosítok, angol után meg majd ööö. Megkeresem a gondolatot.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr671425034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása